bultje op wang??

mijn zoontje is nu 11 maanden en heeft al sinds zijn geboorte (misschien iets later, dat weet ik niet meer helemaal precies) een bultje op zijn wang.
het lijkt op een puistje maar gaat niet weg. op het begin leek het open te gaan, maar de laatste maanden blijft het hetzelfde. af en toe als hij uit bed komt is het een beetje rood erom heen, maar verder verandert het niet. het cb en kinderarts hebben geen idee, maar is er misschien iemand die dit herkent of weet wat het is? ben benieuwd naar reacties!
 
Is het niet gewoon een talgkliertje? Mij lijkt dat de arts en cb dit ook zouden herkennen. Maar je weet maar (5stuks) en heb deze er zorgvuldig af gekrabt. En weg zijn ze.. Dit zullen ze vast niet adviseren. Maar het is dat mijn zus hetzelfde bij mijn neefje had en dit ook zo is gegaan.
groetjes, Petra
 
hoi petra,
hartelijk dank voor je reactie! het zou best kunnen dat het een talgkliertje is. een hele tijd geleden dacht de arts van het cb dit ook, maar daarna wist ze het toch ook weer niet en de kinderarts wist het helemaal niet. misschien toch maar eens aan gaan zitten krabben, want het ziet er wel raar uit, zo;n witte punt met rood erom heen midden op zijn wang.

groetjes linda
 
Terug
Bovenaan