Bultje

Hallo allemaal,

ik voelde gister een raar plekje onder mjin oksel en toen ik er 's avonds naar keek en aan voelde bleek het een klein pijnlijk bultje net onder mijn huid te zijn. Heeft iemand dit ook (gehad?). De vk zei (telefonisch) dat het bultje te klein is voor een opgezet melkkliertje. Die schijnen zo groot als een knikker te worden? Kan het een ontstoken haarvaatje zijn? Kan iemand me misschien gerust stellen en zeggen dat meer vrouwen hier last van hebben tijdens de zwangerschap?
Ik ga morgen naar de huisarts, maar zit al heel de dag te stressen....

Groetjes,
Mandy
 
heb ik ook gehad, was bij mij gewoon een verstopt haarvat, krijg je van ontharen en scheren. Volkomen ongevaarlijk. Dus maak je niet druk voordat je meer weet.
Groetjes
 
Hoi Mandy!

Ik heb al twee keer een cyste in mijn borst gehad dus ik ben, ook nu ik zwanger ben, extra alert op bultjes e.d. Maar melkklieren zijn echt rare dingen en inderdaad heb ik ook weleens bij de dokter gezeten met een opgezette danwel ontstoken melkklier, en ik weet hoe een 'knobbeltje' moet voelen.
Tip van mijn arts : als het pijn doet is het (meestal ) niks bijzonders..
Toch is het naar , dat snap ik, maar je kunt nu toch niets doen tot morgen bij de dokter, dus probeer de rust er een beetje in te houden. En niet teveel aanzitten hoor!

heel veel sterkte

Groetjes!
 
Ja, heb ik ook gehad. Ik was toen niet zwanger maar hat dus wel een bultje. Er kwam ook viezigheid uit en het was dus een ontstoken zweetkliertje. Maar het kan dus ook een ontstoken haarzakje zijn. Heb ook wel eens zoiets gehad in mijn lies. Komt door het scheren zei de dokter. Maar ja ik wil toch ook mijn bikinilijn bijhouden.
Dus maakt je niet te druk, Morgen weet je meer. Hou je taai!

Groetjes van Nicole
 
Hallo meiden,

nou, het was inderdaad een ontstoken haarvat. Dus, gestress om niks weer. In ieder geval bedankt voor jullie advies!!!! Hartstikke lief....

Succes nog de komende maanden.

Groetjes,
Mandy
 
Terug
Bovenaan