bultjes en jeuk!

Hoi meiden
Ik hen sinds een week allemaal bultjes op mijn benen en die jeuken toch, vooral nachts :-(
Vanmorgen maar even naar de HA geweest volgens hem is het waarschijnlijk door de hormonen. Heb nu een zalf gekregen tegen de jeuk en een vette zalf. Volgens de arts is niet te zeggen of het snel overgaat. Ik hoop het wel want vooral nachts is die jeuk echt heel vervelend!
Verder gaat gelukkig alles zijn gangetje en is mijn bekkenpijn nog steeds niet terug :). Vrijdag worden de meubeltjes gebracht dus dan kan ik het kamertje ook lekker afmaken en inrichten.
Verder allemaal nog de beste wensen voor 2012!

Liefs juudje

ik heb hetzelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap! Op mijn voeten, had inderdad met hormonen te maken en trekt vanzelf weer weg, maar heel irritant dat zeker!

Hoi hoi,

Ik kan er ook over mee praten, alleen heb ik er geen arts naar laten kijken. Ik heb namelijk zoiezo problemen met mijn huid. Zo heb ik een jaar of 6 geleden 2 jaar met netelroos rondgelopen, dat is nu al een jaar of 4 rustig, alleen moet ik geen knellende kledingstukken aantrekken want dan krijg ik het weer maar trekt ook snel weer weg. In 2009-2010 tijdens mijn eerste zwangerschap jeukende kleine bultjes aan mijn benen buik en borsten gehad. Ik dacht toen dat de netelroos terug kwam maar gelukkig viel het mee.
Afgelopen jaar kreeg ik ineens last van psoriasis, dit is met lichttherapie weggegaan. En nu inderdaad weer last van jeukende benen, buik borsten en onderrug om gek van te worden, maar er is toch weinig aan te doen.

Zelf ben ik niet zo van het mentholpoeder of gel. Tijdens de periode dat ik netelroos had werd dit geadviseerd te gebuiken, maar omdat je onbewust krabt kan de huid beschadigen en vloog ik tegen het plafond aan omhoog heb het toen gelijk in de kliko gegooid en nooit meer gekocht. Andere middeltjes die ik in de jaren heb gebruikt om de jeuk te verlichten hielpen mij ook niet echt vandaar dat ik niet bij de ha ben geweest.

Succes!

ik heb ook last van jeuk, bij mij ligt het aan de lever. Ik loop nu onder controle bij de gyneacoloog. Heb medicijnen tegen de jeuk en gebruik menthol creme. Menthol helpt wel een nadeel is dat je het er wel koud van krijgt.
Hopelijk ben je er zo vanaf!!!

Terug
Bovenaan