bultjes op bovenarmen en decollete door borstvoeding?

hoi dames,

ik heb sinds ik borstvoeding geef last van bultjes / pukkeltjes op mijn bovenarmen en mijn decollete. Ik heb er verder geen last van, het jeukt niet, ofzo. Vind het gewoon niet zo'n prettig gezicht...

Zijn er meer moeders die na de bevalling / door borstvoeding (?) hier last van hebben? Of misschien heeft iemand een tip om hier vanaf te komen..?

bedankt!
Bar7

Ik heb inderdaad ook last van de bultjes op mijn bovenarm. Ook mijn zoontje van nu bijna 8 weken heeft bultjes op zijn gezichtje gehad dus het zal wel bij de borstvoeding horen. Heb wel eens gehoord dat het door de hormonen komt.

Jaaaa, ik ook. Ik heb me inderdaad, net als anderen, al eens afgevraagd waar dat toch vandaan kwam, maar het lijkt dus een vaker voorkomend iets. ik hoop dat het straks ook weer weg gaat, want in vind het ook niet zo charmant staan. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik het bij Merijn ook had, dus dat zal niet het geval zijn.

Groetjes Fonske.

wat een herkenning!!! ik heb ook bultjes op m'n bovenarmen sinds dat ik bv geef!!
Had de link  nog niet gelegd  met bv. mijn hubbie heeft ook af en toe pukkeltjes op bovenarmen. aangezien hij  ouder is dan ik  dacht ik  dat het misschien met de ouderdom te maken had....    

waar hebben we het eigenlijk over

gaat dat vanzelf weer weg of pas als je stopt met borstvoeding, ik heb het al bijna 8 maanden en ik hoop eigenlijk op de 9 maanden ontzwangeren dat het dan weggaat helemaal nu in de zomer vind ik het echt niet prettig

Terug
Bovenaan