bultjes

Mijn dochtertje van 6 weken oud zit al een paar dagen onder de bultjes (in het gezicht). Ook bleef ze met haar vuistje langs haar wangetjes vegen (ik denk van de jeuk). Ik denk dat ze allergisch is voor iets. Twee weken geleden ben ik gestopt met het drinken van melk (ik geef borstvoeding). De bultjes lijken minder te worden. Is er iemand die dit ook ervaren heeft? En hebben jullie iets gebruikt tegen die jeuk (creme of zalf?)?

Gr, Julie
 
INDERDAAD, ROND 6 WEKEN, SOMS WEL TOT 3 MAANDEN KRIJGEN ZE LAST VAN ONZE HORMONEN.MILARIA. OF ZO IETS HEET HET.
kIJK MAAR EENS IN DE BOEKEN, BV, VAN MAAND TOT MAAND, DAT SOORT BOEKEN, JE LEEST HET DAAR OOK IN TERUG. jE KAN OOK EVEN LANGS HET BUREAU GAAN, VOOR JE EIGEN GERUSTSTELLING.
hET ZIET ER VAAK WAT GLANZEND UIT, EN INDERDAAD ALLEMAAL KLEINE PUKKELTJES. aLS JE KIJKT NAAR DE KNIEHOLTES, ZIE JE DATDAT ANDERS IS, MEER GROTE RODE VLEKKEN DIE INEENVLOEIEN.( ALS ZE TENMINSTE PLEKKEN IN DE KNIEEN HEBBEN.........
ENFIN, SUCCES, OVERIGENS HELPT ER NIET HEEL ERG VEEL TEGEN, ADVIES IS MEESTAL WEL GOED VET HOUDEN........
 
Mijn zoontje had dat ook. Komt door de BV zei de kinderarts! Ik gebruik elke dag daro vaseline. Je moet wel blijven smeren, maar na 4 dagen zag zijn huidje er een stuk beter uit!!!! succes!
 
Dank voor de reacties. Ik ben al dagen aan het smeren met Purolzalf. Het is iets minder geworden maar het voelt nog steeds schraal aan... Reactie van het CB: babyacne. Het had idd met de hormonen te maken.
 
Terug
Bovenaan