bumbo baby sitter

Hallo dames,
Voor mijn zoontje (6mnd) wil ik graag de bumbo baby sitter (zie www.kinderopvangspelen.nl)aanschaffen. Kinderen vanf 4 maand kunnen zonder hulp rechtop zitten. Ze mogen er alleen in als ze geen hoofdondersteuning nodig hebben. Nu twijfel ik een beetje of dit wel goed is voor de ontwikkeling van de rugspieren. Zijn er misschien fysiotherapeutes die mij kunnen adviseren?
Alvast bedankt
 
hoi,

Ik heb ff op de site gekeken kende het hele product niet. Maar als ik het zo zie zou ik het niet kopen vind het er alles behalve confotabel uitzien. En waarom niet gewoon een wipstoeltje?
Ken er te weinig van om een advies te geven. Maar als het om het leren zitten gaat kan je ook een band kopen en daar lekker in zitten dan kunnen ze ook onderuitzakken als ze het zat zijn.

succes en ben benieuwd of er andere ouders ervaring hebben met dit ding

groetjes joyce mama van Mara 6,5 maanden
 
Hoi,

Ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep en wij hebben ook een bumbo babysitter. En hij bevalt erg goed. Je kunt er een kind natuurlijk geen uren in laten zitten, maar ze hebben wel het gevoel erbij te horen. Deze sitter gebruiken we vooral bij kinderen die het niet meer leuk vinden om in de box te spelen en die nog te klein zijn om in een kinderstoel te zitten. Wanneer ze in het stoeltje bij de andere kinderen zitten, voelen ze zich op hun gemak en vinden ze het erg gezellig om erbij te horen. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar ik dacht laat ik mijn ervaring over de babysitter er even bij schrijven.

Groetjes corine
 
Dit stoeltje is een echte aanrader. Mijn dochter is 7,5 maanden en op de creche zit ze er vaak in, ze vindt het helemaal geweldig. Ik zet haar dan in dit stoeltje voor de babygym,zodat ze er ook eens zittend tegenaan kan slaan. en ze overziet alles en dat is voor nieuwsgierige kinderen erg leuk!!
DOen dus
 
Terug
Bovenaan