Bunkeren

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af. Hebben jullie ook van die vreetbuien?
Ik begin tegenwoordig elke dag met twee gebakken eieren en kan geen macdonalds meer voorbij lopen zonder even een big tasty te happen. Chocola is ook al niet meer veilig. Een mazzel; moeder natuur heeft mij een snelle verbranding gegeven dus de gevolgen van mijn bunkerpraktijken zijn ( nog ) niet zichtbaar. Alhoewel mijn gezicht aardig onder de puisten zit ( dat is dan weer wat minder ). Ach ja, als je zwanger bent mag dat toch?

Waar lopen jullie warm voor?

ik loop warm voor alles wat maar vet is.
patat en broodjes kroket.
Vooral dingen die ik eigenlijk nooit at omdat ik best gezond at.
Ook at ik vrij vaak vegetarisch vlees omdat dat gezonder zou zijn maar sinds
mijn zwangerschap wil ik alleen maar echt vlees.
Ik probeer er niet te veel aan toe te geven.

IJS.....daar loop ik warm voor. De eerste helft van mijn zwangerschap kon ik me nog redelijk inhouden. Bij mijn werk om de hoek zit Australian Ice Daar ging ik na de 20e week regelmatig naar toe. Zit nu vanaf de 24e week al thuis (vanwege een kleine ontsluiting) en ik eet nu dus echt bijna iedere dag ijs...heerlijk.

Groetjes Ellen (36wk.5dg)

Hoi,

ik ben nu 11 wkn, en met vlagen behoorlijk misselijk, alleen het gevoel hoor. Maar wel ontzettend trek in eten, maakt niet uit wat, haha!!
Maar helaas ga je dat aan mij wel zien, dus af en toe een glaasje water tegen dat hongergevoel, al helpt dat niet genoeg....

Groetjes Gieneke

Sinds ik zwanger ben, vind ik veel niet meer lekker.
Als ik maar ergens een hard stukje in voel, dan loop ik al te kokhalzen...

Ik eet nu veel unox tomatensoep met gedroogde tomaatjes, zo'n zakje.
Kaassoufle's vind ik ineens ook heerlijk!

Gebakken aardappels, vind ik niets meer aan...

Misschien dat dit nog overgaat, in de zwangerschap...kweetnie

hallo,

Mac Donalds!! ik weet volgens mij ieder wegrestaurant in Nederland te vinden (hihi)!!!
Pizza, ik geloof dat ik in 4 mnd nog nooit zo vaak pizza heb gegeten.
Appelsap is ook niet aan te slepen. En mn dag is niet compleet zonder chocolade.
Kortom helemaal herkenbaar.

Voor mn zwangerschap at ik veel sandwichspread op mn brood maar daar moet ik niet aan denken. Het liefste zou ik elke dag een belegd broodje ergens halen maar dat wordt al snel een dure liefhebberij. Dus toch gewoon brood.

Ik heb alleen de pech dat mijn stofwisseling niet zo snel is. De eerste 3,5 maand ben ik maar 1 kg aan gekomen en nu moet ik uit gaan kijken want anders gaat het te snel.
Helaas maar waar.

Laat ik nu eens heel wijs gaan klinken . Let wel dat je genoeg pietamientjes binnen krijg . (ik moet daar zelf nml ook heel erg bewust op letten anders sla ik de groenten en fruitafdeling gewoon over).

Doegie

Hoi Hoi

heel herkenbaar allemaal. Mijn leven wordt momenteel ook redelijk beheerst door wat ik allemaal naar binnen kan werken. hahahahahaha
Probeer wel zo veel mogelijk naar gezonde snacks te grijpen, maar chocolade en zeker vette hap gaan erin als koek.

Moest helemaal lachen toen de vk zie dat de baby in de buik goed te eten krijgt, want die kleine smurf had een goede buikomvang.

Ik denk maar zo, het is niet erg om naar de slechte dingen te grijpen al ben ik er wel voor om ondanks alle snoeperij ook de goede stoffen te nemen, en dan met name de beruchte 2 ons groente en  2 stuks fruit, en dat red ik meestal wel.

Liefs van Marinte

Nou, ik ga helemaal voor vietnamese loempia's (hoe ik daar aan  kom, geen idee, maar is echt zo) en voor chocola. Lekker! Gelukkig nog niet teveel aangekomen, dus dan mag het nog.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan