Buren last van huilende baby

Sluit me aan bij wat al genoemd wordt, klagen over een baby vind ik echt debiel. Ik zou niet teveel verdedigen en uitleggen en gewoon ja en amen zeggen op wat ze zegt. Ja hoor ik ga er naar toe of leg haar in m’n bed en dan lekker je eigen ding doen. Vriendelijk blijven en bedanken voor haar tips. Ze weet toch niet precies wat er gebeurt binnen en daar heeft ze ook niks mee te maken. Wel vervelend dat je zo iemand getroffen hebt in een nieuwe wijk. Zou kijken of je met andere bewoners wat leuk contact kunt opbouwen, dan kom je er misschien achter dat dit mens bij iedereen loopt te zeiken en is het nog makkelijker je er niks van aan te trekken!
 
Dankjulliewel voor jullie reacties! Ben heel erg blij dat het niet aan mij ligt. Ik woon in een complex met bijna alleen maar senioren, dus dat zal niet helpen. Fijn dat ik niet de enige ben die het belachelijk vind.
 
Uhg wat een vervelende buurvrouw ! Alsof ze zelf niet gehuild heeft als baby ?. Lekker laten hoor, wat je zegt het is nou eenmaal een baby. En zeker geen dingen doen waar je niet achter staat ?
 
Wat lees ik hier een egocentrische nare reacties. Waarom denken jullie dat het normaal is om overlast te veroorzaken? Overlast is als iemand er last van heeft, ongeacht wat jij er van vind. Een beetje respect voor je buren, of ga anders lekker op een boerderijtje wonen met je kind. 
 
[quote quote=10525605]Wat lees ik hier een egocentrische nare reacties. Waarom denken jullie dat het normaal is om overlast te veroorzaken? Overlast is als iemand er last van heeft, ongeacht wat jij er van vind. Een beetje respect voor je buren, of ga anders lekker op een boerderijtje wonen met je kind.[/quote]
Overdrijven is ook een vak. Kun je toch ook over de buurvrouw zeggen? Als zij last heeft van huilende baby's, moet ze niet in een appartementencomplex gaan wonen, maar "lekker op een boerderijtje". ;) Ze kan er ook een zaak van proberen te maken, maar geen enkele rechter gaat haar gelijk geven hoor. Huilende baby's zijn normale leefgeluiden en geen overlast. Zeker niet als de baby niet de hele dag door huilt. 
 
[quote quote=10526659]En het is een topic van 100 jaar geleden ?[/quote]
O hahaha, wat stom, niet gezien! Hopelijk is het opgelost ;)
 
Terug
Bovenaan