burn out en zwanger

Ik ben benieuwd of er meer zijn die deze ervaring hebben. 8 maanden geleden kreeg ik te horen dat ik een burn out heb. En nu ben ik 3 maanden zwanger!!. Leuk hoor zwanger zijn maar ik vind het lastig. Ben ik moe nog van de herstelden burn out of omdat ik zwanger ben? en nog meer van dit soort vragen. Wie kan me helpen?
 
burn out moe heid is meer een moeheid die ervoor zorgt dat je ook b.v. een uur lang voor je uit kan zitten staren.
lusteloos moe eigenlijk. meer loom of uit het veld geslagen. moeheid van je zwangerschap is dat je in enen niet meer kan, of merkt dat alles niet meer zo snel gaat.zware benen, of echt na het eten niet meer overeind willen komen,alsof je inenen in zit te kakken.
moeheid bij je zwangerschap is mijn ervaring als ik het met de moeheid van mijn burn-out vergelijk, meer moe in de ochtend, langzaam op starten, en sávonds moe. moeheid bij burn-out is meer laveloosheid, loom zijn, de hele dag door. ik weet niet of dit helpt?
 
Een burn out heb ik niet gehad, maar ben wel overspannen geweest en toen was ik ook behoorlijk moe.

In vergelijking met toen ik overspannen was is de zwangerschapsmoeheid anders. Ik ben nu lichamelijk helemaal moe terwijl ik voorheen moe was van het denken (dat mijn hoofd vol zat) en moe van alle geestelijke toestanden. Dat voelde voor mij toch anders.

In ieder geval hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en je zal er vast veel vreugde aan beleven. Doe lekker rustig aan dan ben je hopelijk helemaal bijgekomen van je burn out tegen de tijd dat je baby komt.

groeten
 
Bedankt voor jullie ervaringen. Ja ik merk ook dat de moeheid niet meer zo in mijn hoofd zit. Maar dat voor me uitstaren heb ik nog wel.
Soms lijkt het wel dubbelop. Maar ik ben erg blij met onze baby dus daar kikker ik vaak van op.

Nog maals bedankt en jullie ook veel plezier van je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan