BUSTER

Hoi Marielle,

Ik wilde net eigenlijk al een berichtje schrijven. Maar toen stond het
berichtje van Natasja bovenaan en vond ik het eigenlijk een beetje
lullig om er meteen boven te schrijven dat ik ZWANGER ben!!!!

Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, maar ze vielen in het ziekenhuis
meteen met de deur in huis. De test is positief. Maar ja nu maar hopen
dat het allemaal goed blijft gaan, het is natuurlijk nog maar zo pril
(nu 4 weken). Op 3-10 hebben we onze 1e echocontrole. Dus ik vind het
nog wel errug spannend.

Hoe is het met jou?? Houd je het nog een beetje vol en heb je geen klachten??

Gr. Puck

quote: buster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2005 13:40:52'));

Hoi Marielle,

Ik wilde net eigenlijk al een berichtje schrijven. Maar toen stond het berichtje van Natasja bovenaan en vond ik het eigenlijk een beetje lullig om er meteen boven te schrijven dat ik ZWANGER ben!!!!

Ik kan het eigenlijk nog niet geloven, maar ze vielen in het ziekenhuis meteen met de deur in huis. De test is positief. Maar ja nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan, het is natuurlijk nog maar zo pril (nu 4 weken). Op 3-10 hebben we onze 1e echocontrole. Dus ik vind het nog wel errug spannend.

Hoe is het met jou?? Houd je het nog een beetje vol en heb je geen klachten??

Gr. Puck

WAAAAAW,, fantastisch!!!!

De 1e x icsi meteen raak!! Stond je daar niet in tranen??

Heb je afgelopen week  iets gevoeld???

Ik heb sinds vanmiddag een beetje wee gevoel in mijn buik en ik voelde me meteen depri omdat ik dat ook weleens voel als ik ongi word. Balen he. Maar gisteravond heb ik de pregnylspuit gezet, misschien komt het daardoor??
Ik hoop dat ik hetzelfde kan schrijven volgende week als jij want daar doe je het allemaal voor!!

Ik ben echt heel blij voor je dat het nu eindelijk zover is voor je! Hoelang waren jullie eigenlijk al bezig?

Maak je niet druk dat het mis kan gaan, 80% vd zwangerschappen gaan goed! Als je een echo krijgt dan ben je iets van 6,5 week??

Geniet ervan he!!!

Marielle

Hoi Marielle,

Ik moest inderdaad gewoon huilen van blijdschap. Je gaat natuurlijk
voor een zwangerschap maar je durft dat gewoon niet te hopen. Ik niet
tenminste.

Ik heb ook (nu ook nog) een wat raar gevoel in mijn buik. Net alsof je
ongesteld moet worden zo voelt het. Ik had het vorig weekend, toen
voelde ik me helemaal niet happy en vanaf woensdag. Woensdag, eind van
de middag en de avond had ik buikpijn en pijn in m'n benen. Donderdag
ochtend was het weer weg en donderdag eind van de middag weer hetzelfde
(ook weer buikpijn).

Ik heb wel mijn temperatuur in de gaten gehouden de laatste dagen. En
die bleef hoog, vanochtend zelf 0,1 graad hoger dan de dagen ervoor!

Dus dat kun je eventueel nog doen, je temperatuur bij houden. Moet je wel iedere ochtend op hetzelfde tijdstip doen.

Ik hoop echt dat het bij jullie ook goed gaat. Jullie verdienen het, na alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt!!

Wanneer mag jij precies testen??

Puck

Hoi Puck,

Ik wilde even zeggen dat ik erg blij voor je ben!
Hopelijk gat het allemaal goed en kun je EINDELIJK genieten van je welverdiende zwangerschap!

Liefs Astrid

quote: buster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2005 13:57:16'));

Hoi Marielle,

Ik moest inderdaad gewoon huilen van blijdschap. Je gaat natuurlijk voor een zwangerschap maar je durft dat gewoon niet te hopen. Ik niet tenminste.

Ik heb ook (nu ook nog) een wat raar gevoel in mijn buik. Net alsof je ongesteld moet worden zo voelt het. Ik had het vorig weekend, toen voelde ik me helemaal niet happy en vanaf woensdag. Woensdag, eind van de middag en de avond had ik buikpijn en pijn in m'n benen. Donderdag ochtend was het weer weg en donderdag eind van de middag weer hetzelfde (ook weer buikpijn).
Ik heb wel mijn temperatuur in de gaten gehouden de laatste dagen. En die bleef hoog, vanochtend zelf 0,1 graad hoger dan de dagen ervoor!

Dus dat kun je eventueel nog doen, je temperatuur bij houden. Moet je wel iedere ochtend op hetzelfde tijdstip doen.

Ik hoop echt dat het bij jullie ook goed gaat. Jullie verdienen het, na alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt!!

Wanneer mag jij precies testen??

Puck

Hoe gaat het nu met je? Wanneer ben je uitgerekend?

Ik heb sinds vandaag een raar gevoel in mijn buik...Het liefs ga ik morgen zelf al testen thuis maar dat zal wel te vroeg zijn. Ik weet niet of ik ongi voel of iets anders. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het gelukt zou kunnen zijn. Je bent zolang bezig voor een bepaalde doel en als je bijna bij dat doel bent is dat zo raar.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap Puck en ik hoop dat je nog af en toe langs zal komen.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan