@ butterfly1

Hoi Anja,

Wat een leuke verrassing om jou hier ook weer te treffen, nou ja ik mag naar het juni forum. We hadden vorig jaar veel contact, kreeg toen een bbz. lees dat het met jou helemaal goed gaat.....gelukkig joh. Ik weet nu een weekje dat ik weer zwanger ben, en ik was pas in juli gestopt met de pil. Dus deze keer was het snel raak. Na m'n bbz vorig jaar febr ben ik veel afgevallen en veel aan t sporten geslagen, dacht ook eigenlijk wel dat het goed was m'n leventje zo met z'n drietjes.....maar toch bleef er iets knagen. En aangezien ik er ook niet jonger op wordt, hebben we besloten het nog 1 kans te geven. Spannend hoor, durf bijna niet naar de wc, bang om bloed te zien. Maat tot nu gaat het super en voel me zwanger. Heb volgende week een vroege echo om er zeker van te zijn dat het nu ook op de juiste plek zit, maar m'n gevoel zegt van wel.
Nou meid geniet ontzettend veel van deze zwangerschap, dat ga ik ook zeker doen.
Hoe vindt je dochter (zal d'r naam niet melden) het. Vast super dat ze een grote zus zal worden.
We spreken elkaar via deze weg vast nog eens,
liefs Heidi

hey Heidi!!!!!

wat ontzettend leuk dat je er toch weer voor gegaan bent!!! en wat spannend zeg.!! ik vond en vind het nog steeds heel spannend...
hoe voel je je???

onze dochter vind het helemaal stoer dat ze eindelijk grote zus gaat worden! ze is ruim 5 als de baby geboren word!
en weet jullie zoon het al?!

ik kon nu pas reageren want had de hele week moeite met inloggen. nu eindelijk opgelost al heb ik nu vlg mij wel een iets andere nickname...

laat je weten hoe je echo was?!
heb je facebook of niet?

leuk, om zo samen zwanger te zijn!!

knuffel,

Nou ik heb ook steeds veel problemen hoor met inloggen, vannacht deed tie het weer eens niet, en nu weer wel pfff.

Ja super he om tegelijk zwanger te zijn dit keer, ik voel me eigenlijk prima. Beetje gespannen borsten. De eerste week had ik geen eetlust en nu juist wel....maar gelukkig niet in slechte dingen haha.
Was niet van plan om al die kilo's die ik het afgelopen jaar ben afgevallen en nu weer aan te krijgen hoor.

Ga morgen wel snel een afspraak regelen bij de osteopaat ivm een hernia.
Heb sinds gister weer behoorlijk veel last van uitstraling in m'n been, gelukkig nog niet met rugpijn, maar daar maak ik me nu wel veel zorgen over.

Ja Mika was de allereerste die ik het had verteld, maar ja die is dan ook al 11.

Ben nu 5 weken en 4 dagen, en jij hoelang ben jij precies.
Zou het fijn vinden om met de echo al een hartje te zien kloppen, maar hou ook in m'n achterhoofd dat het mogelijk is dat het nog te vroeg is..we shall see.

Hoe voel jij je? En wat voor werk doe je nu?

Helaas ik heb geen facebook of wat dan ook, hou daar niet zo van, maar ach we kunnen via deze manier ook elkaar op de hoogte houden. Want vindt het toch wel speciaal na alles wat we hebben meegemaakt we nu zwanger zijn.

Je hoort van me als ik voor de echo ben geweest en ik kan inloggen!!!!

xoxo

wat super goed van je dat je het vol gehouden hebt en dat je zoveel bent afgevallen! respect!!
ik had ook in het begin wat gespannen borsten en vooral heel veel erge buikpijn..mijn eerste echo had ik met 5+3. de 2de met precies 6 wat super goed van je dat je het vol gehouden hebt en dat je zoveel bent afgevallen! respect!!
ik had ook in het begin wat gespannen borsten en vooral heel veel erge buikpijn..mijn eerste echo had ik met 5+3. de 2de met precies 6wkn. het was heel spannend maar het hartje klopte wel!!
hoop voor je dat het hartje klopt,maar het hoeft niet..
ik heb mijn angst aangegeven en eigenlijk bijna elke week een echo gehad!
dinsdag ben ik eindelijk 12 wat super goed van je dat je het vol gehouden hebt en dat je zoveel bent afgevallen! respect!!
ik had ook in het begin wat gespannen borsten en vooral heel veel erge buikpijn..mijn eerste echo had ik met 5+3. de 2de met precies 6 wat super goed van je dat je het vol gehouden hebt en dat je zoveel bent afgevallen! respect!!
ik had ook in het begin wat gespannen borsten en vooral heel veel erge buikpijn..mijn eerste echo had ik met 5+3. de 2de met precies 6wkn. het was heel spannend maar het hartje klopte wel!!
hoop voor je dat het hartje klopt,maar het hoeft niet..
ik heb mijn angst aangegeven en eigenlijk bijna elke week een echo gehad!
dinsdag ben ik eindelijk 12wkn, de tijd kruipt voorbij haha!
morgen en vrijdag heb ik weer een echo!

wat leuk dat Mika het al weet, wat vind hij van het nieuws?!
wat balen zeg van je rug...en vooral nu je ook geen medicijnen kan nemen...
laat me zeker weten hoe je echo was!
spannend meis!!

ik werk sinds kort via een uzb, dus ben bang dat ik eruit lig zodra mijn verlof begint..maar ja..jammer dan!
komt daarna vast wel weer iets!

heb je nog hetzelfde email adres? dan kunnen we evt. ook een keer mailen...
als je die van mij nog hebt...die is nog steeds hetzelfde...
vind het echt heel bijzonder om na alles samen zwanger te zijn!!

liefs,

Terug
Bovenaan