buurtfeesie gehad

A

Anoniem

Guest
Ik had vandaag een feestje omdat onze straat 75 jaar  bestaat en ondanks dat ik een beetje ziekjes ben heb ik me prima vermaakt.

eerst even kijken wat hier allemaal te doen is

he die driewieler is gaaf maar van mijn broer moet ik wel een gordel om

hier ben ik aan het kijken naar alle kinderen op het luchtkussen (erg spannend)

samen met een paar kindjes in de bolderkar

Samen met Mirthe (van jasanimir) spelen met de blokken

En toen moest ik echt even bijkomen met een zakkie chips

Best vermoeiend hoor zo'n feesie
Kusje van Tess

Wow gaaf hoor zo'n feest. Ik krijg dat 75-jarig feest pas als ik 70 ben. Dus ik moet nog even wachten! (en lekker chippies! ga ik aan mijn moeder vertellen dat jij ze ook  mag, misschien mag ik ze dan ook wel)
Kusje van Kian

Hi Tess,

Wat leuk zo'n feest, ik zie het hier nog niet gebeuren... maar ja je kan niet alles hebben. Lekker slapen vannacht en morgen weer lekker spelen.

Knuffel Tess

leuk he als ze zich dan zow vermaken....

wij hadden in september straatfeest...en Yoëll heeft zich toen ook errug vermaakt....verfen, in de huifkar, paardje aaien enzow....

gezellig vooral met alle kindertjes die samen spelen

Liefs Denise

erg leuk een straat feest, wij hadden er in juli een maar toen waren we net een weekendje weg dus konden we er helaas niet bij zijn.

wat heb je toch een mooie meid!!

groetjes pally

Het is ook altijd een feest om naar jouw pukkie te kijken
Echt, je moet wel heel trots zijn!
Enne.....buurtfeessie hoeft van mij ook niet zo....Wonen hier een paar Hells Angels....haha Ik heb Stef liever nog niet vol met tattoos en op een motor!
(lijkt nu of ik in een achterbuurt woon, maar heb werkelijk nooooit last van ze....Ik weet het dan ook per toeval...)

Liefs Annet

Hoi Sandra

Lekker ding is het toch! Niet helemaal lekker en dan toch zó ondernemend!! Heerlijk....
Hebben jullie het ook gezellig gehad?

Groetjes
Susah

klopt annet, ik ben een hele trotse mama, maar ja welke mama is dat niet.

Susan, wij hebben het ook erg leuk gehad. Jurgen iets meer dan ik want hij kwam ruim een uur na mij in huis in een licht benevelde (nou iets meer dan licht) toestand in huis.
Maar het was erg gezellig, er waren zo ´n 40 kinderen en 120 volwassenen.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan