bv afbouwen...wat een verdriet...

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Moet even m'n ei kwijt hoor...Ben al 2 weken extra aan het wegen op cb, mijn dochter van 3,5 mnd  was eerst in een maand tijd maar 300 gram gegroeid en een week later was ze 10 gram afgevallen en afgelopen dinsdag 50 gram afgevallen...dus dat is niet goed he...
Ik vind het zo erg dat ik mijn dochter dus niet voldoende kan geven....
Ik kreeg advies om minstens 1 flesvoeding te geven per dag, die krijgt ze al als ik ben werken maar nu dus ook als ik thuis ben en ze doet het prima, maar nu weigerd ze resoluut de borst!!!!

Ik vind het zo kl*te dat ze zo ineens niet meer bij mij wil drinken, had gedacht het rustig te kunnen afbouwen maar helaas. Ik weet ook dat dit voor haar beter is hoor, want afvallen is niet goed maar ik heb er alles aan gedaan om het te laten slagen en dan lukt het niet...

Nou, beetje warrig maar goed, jullie snappen het denk ik wel...

Groetjes Dominique

Rot is dat he.
Ik heb precies hetzelfde.
Eva is nu bijna 9wk oud en ze groeide wel maar niet
voldoende ook was ze vaak onrustig. Dus mocht ik gaan bijvoeden van het cb.
Dit vond ze heerlijk maar als ze alleen de borst kreeg was ze helemaal van slag. Afgelopen weekend heb ik besloten om af te bouwen met pijn in mijn hart. Ik was gewoon 1,5 bezig met voeden en kreeg zo mijn bv niet op peil. Eva krijgt nu 2 a 3 bv en 3 keer de fles 150cc. Ze slaapt nu beter en is in 1 week tijd zoveel gegroeit als voor die tijd in 3 weken. Ik hoop dat ik het zo vol kan houden totdat ze 3 maand is want, dat had ik mezelf voorgehouden. Maar goed ik begrijp wat je bedoelt want, ik had graag langer volledige bv willen geven en heb het er soms best moeilijk mee.
Sterkte met het afbouwen.

Liefs Linda mv Eva.

Hoi Dominique

Hoe gaat het nu met het afbouwen? Ik geef Eva nog 2 keer zelf de borst en ik kolf nog 1 keer zo,n 140 cc. Gisteren merkte dat ook het kolven minder wordt. Soms vind ik het nog steeds jammer   dat het niet helemaal gelukt is en jij?

Liefs Linda.

Hoi hoi,

's morgens vroeg wilde ze nog wel uit de borst maar na een half uur weer honger en overdag krijst ze de hele tent bij elkaar als ik haar aan wil leggen...
Ook met kolven komt er bijna niks uit ook al staan ze op springen dus het is echt einde verhaal....

zonde he....

Terug
Bovenaan