Jim is 19 dec geboren en woog afgelopen maandag al 4610 gr. Nu moet ik hem soms overdag wakker maken om te eten. 's Nachts komt hij wel zelf om de 3 uur, om 23.30 of eerder en daarna dus 3 uur later. Daarna wil hij echter niet meer slapen en heeft last van z'n buikje. Dus ik vraag me af, krijgt hij niet teveel binnen? Zou hij niet al om de 4 uur moeten? Bij geboorte woog hij 4360 gr. Op 26-12 4240 gr, dus hij groeit goed...
Ik heb het idee dat hij die nachtvoeding niet nodig heeft.
Tevens de vraag voor degene die gestopt zijn met BV en naar FV zijn overgegaan, zijn jullie nu minder moe dan toen met BV? Heb je meer energie gekregen? Ik verlang zo naar energie, ben doodmoe. M'n zwangerschap was al zwaar en heb het idee dat ik helemaal niet bijkom nu. Ik wil de bv nog niet opgeven hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Groetjes Sandra
ps ben zo blij met dit forum, bedankt voor het lezen en de reacties!
Ik heb het idee dat hij die nachtvoeding niet nodig heeft.
Tevens de vraag voor degene die gestopt zijn met BV en naar FV zijn overgegaan, zijn jullie nu minder moe dan toen met BV? Heb je meer energie gekregen? Ik verlang zo naar energie, ben doodmoe. M'n zwangerschap was al zwaar en heb het idee dat ik helemaal niet bijkom nu. Ik wil de bv nog niet opgeven hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Groetjes Sandra
ps ben zo blij met dit forum, bedankt voor het lezen en de reacties!