bv doorzichtig???

hoi,

ik heb sinds gister dat als ik kolf dat mijn bv er doorzichtig uitziet.
nu maak ik me een beetje zorgen.
zouden er geen calorien meer in zitten ofzo?
wie kan me helpen??

liefs marijke

hoi,

maak je geen zorgen over de samenstelling van je melk. Jouw melk is prima, daar zorgt je lichaam wel voor. ik heb wel eens gelezen dat bv allerlei kleuren kan hebben. Bovendien verandert de melk, de melk past zich aan aan de leeftijd van je kind. Dus ongetwijfeld ziet de melk er nu anders uit dan in het begin, dat is dus alleen maar goed.

Te weinig calorieën is eigenlijk  niet mogelijk vertelde YvonneZ me van bv-natuurlijk (en trouwens ook nog later iemand van het cb). Dus maak je geen zorgen!
Gr Irene

Hoi hoi,

Volgens mij kan het ook met de warmte te maken hebben,je lichaam maakt het dan wat wateriger zodat het de dorst meer lest zeg maar.
Ik heb het ook maar ergens gelezen hoor,maar bij mij is het soms ook wateriger dan anders.

Groetjes Merel

Als ik kolf ziet het er elke keer anders uit. Ook wel eens een beetje doorzichtig.
Het was zelfs een keer een beetje rozig en ook een keer groenig. Zou dit kunnen komen door bepaalde groenten zoals bietjes enzo? Geen idee. Maar ik maak me hier geen zorgen over, het hoort erbij.
groetjes van Ruth

Hoi

BV heeft inderdaad allerlei kleuren! Het is wel zo dat de "voor" melk doorzichtiger is dan de achtermelk. Als je vaker kolft gaat het makkelijker en bij mij zie je dan dat de eerste 5 minuten de melk licht doorzichtig is en de volgende 5 minuten steeds minder doorzichtig wordt. Wel fijn dat het direct wilde lukken ik heb het wel moeten leren en was de eerste keren teleurgesteld over de hoeveelheid.
Groetjes Leonie

Terug
Bovenaan