bv drama

ik ben nu een week aan het afbouwen en dat gaat super ethan slaapt heerlijk door en liet me vandaag zelfs uitslapen tot half 9

maar nu is overdag de bv een drama hij heeft gewoon niet de rust voor en/of is ongeduldig
de 6uur smorgens voeding gaat wel altijd ontspannen.

kan het zijn dat nu hij de fles krijgt wat natuurlijk veel sneller gaat dat hij niet het geduld meer heeft voor de borst?

Hier krijgt Micah alleen nog s'ochtends en s'avonds de borst. s'Ochtends gaat ook altijd heel goed, omdat m'n borsten dan wat voller zijn. Maar als ik hem nu soms overdag wil geven tussendoor en m'n borsten zijn dan vrij leeg, dan heeft hij gewoon niet het geduld als het niet snel genoeg komt en laat dan gelijk weer los en wil het ook niet meer proberen. Soms als de melk s'avonds niet snel genoeg komt wil hij ook niet meer en dan pas s'ochtends weer als m'n borsten weer voller zijn en de melk dus sneller toeschiet.

Hoi,
Hier nog 5-6x p/d maar ook vaker overdag geen rust om te eten, zeker als de broers thuis zijn..
Maar als je toch aan het afbouwen bent kun je ook gewoon de ochtend en dan weer de avond geven toch?? Wil je die trouwens blijve geven?
Succes ermee

Terug
Bovenaan