bv en honger/zweten??

hoi ik geef bv, en sinds ik bv geef heb ik de hele tijd honger.. ik eet maar en eet maar.. ach en onder het mom van ik ben net bevallen eet ik nog meer hahahah

ma oeps de kilos blijven komen..

en sinds ik bv geef zweet ik ook veel meer... eerder had ik daar nooit last van..

wie heeft dit ook??

Zweten herken ik niet, maar dat eten... Ik heb ook veel honger!!
Ik ben BV aan het afbouwen en ik zat me laatst te bedenken dat ik er weer aan zal moeten wennen om 5 boterhammen op een dag te eten ipv 9... Als ik een middag op visite ben vraag ik heel brutaal om een boterham, het liefst twee, want zo'n klein koekje bij de koffie vult toch niet.....
Ik heb zelfs een hongergevoel als ik midden in de nacht wakker wordt om te plassen, maar daar geef ik maar niet aan toe, want anders vliegen die kilo's er zo weer aan...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Hoi,

Veel eten herken ik, ik eet me sinds de geboorte van Yanick helemaal suf. Ik probeer vooral gezonde dingen te eten, dus veel brood en muesli, fruit en avondeten. Moet soms echt mijn best doen om van de koekjes, chips en nootjes af te blijven, niet zozeer omdat ik daar veel zin in heb, maar gewoon omdat dat makkelijker is dan boterhammen smeren. Gelukkig ben ik toch veel afgevallen, zit nu nog maar 1,5 kilo boven mijn begingewicht.

Ik heb de eerste 3 weken na de bevalling veel gezweet, vooral 's nachts. Werd vaak drijfnat wakker. Volgens mij was dat meer de hormonen en vocht  eruit zweten dan dat het met borstvoeding te maken heeft. Ik weet niet of dat is at jij bedoelt? Van meer zweten dan normaal heb ik nu geen last meer.

Groetjes, Paulien, mama van  Yanick,  7 weken

Hoi hoi,

Ik eet ook flinke porties en ga niet meer weg zonder luiertas met daarin minimaal een appel en een liga-evergreen. En luiers natuurlijk, haha.
Ik kom er verder niet van aan, zit nog paar kilo boven gewicht toen ik aantelde maar doe hier ook niks aan want lijnen is niet goed bij het geven van BV. Ik eet gewoon waar mijn lijf behoefte aan heeft blijkbaar....

Pietje

Terug
Bovenaan