Bv en mag dan flesvoeding erbij?

Hallo
ik geef borstvoeding, maar ga morgen weer werken.
Nu heb ik wel wat vrd in de diepvries, maar moet volgende week een paar lange dgn maken 7.00-23.00 uur en ben bang dan niet voldoende op vrd te hebben. Mag ik dan ook kunstvoeding achter de hand hebben voor als er niks meer is?
Komt mijn bv dan niet in gevaar? En zou hij het lusten? Bv is zoet en kunst wat zouter...heeft iemand ervaring?
Thanks!!
 
Ja hoor mag gerust....ik deed het ook wel...mijn BV was niet genoeg om ze de hele dag te voorzien dus kregen ze hier allebei ook BV en KV...

We blijven kolven he als je werkt...hihi
 
Hallo,

Ja hoor daar kan gewoon flesvoeding bij! Er wordt wel aangeraden om er hypo allergene voeding bij te doen ivm allergieën ed. Maar wat maak je dan gelijk al hele lange dagen zeg!! Hou goed je BV in de gaten want voor je het weet is het weg. Je baas is verplicht om je 1/4 van je werktijd te geven om te kolven of om je kind te voeden als je dicht bij huis bent. Neem daar aub je tijd voor anders geef je niet lang borstvoeding meer denk ik!
 
Ja hoor je kunt gewoon flesvoeding erbij geven.
flesvoeding smaakt wel iets anders maarja dat is een kwestie van proberen. Hypoallergene voeding smaakt in ieder geval heel anders van borstvoeding.
Ik heb weleens gehoord dat friso het meest lijkt op de smaak van borstvoeding maar of dat ook echt zo is??
Het is inderdaad wel heel belangrijk om zelf te blijven kolven op de moment dat je kindje een fles krijgt want anders gaat de borstvoeding erg terug lopen.
 
Bedankt allemaal! Ja worden lange dagen...maar goed...op m'n werk is het goed geregeld. Ik heb een appart kamertje waar ik rustig kan kolven en doe dat idd op de tijden dat hij de fles zou krijgen. Ik haal denk ik voor de zekerheid maar een pak kv in huis, voor als ik niet voldoende heb.
Ben benieuwd! Gr. J10
 
Terug
Bovenaan