BV en menstruatie

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af hoelang het duurt voordat je ongesteld wordt, als je borstvoeding geeft.
Mijn zoontje is nu bijna 15 weken en ik geef borstvoeding. Ben nog steeds niet ongi geworden, ik weet niet of dat normaal is.
Zijn er hier moeders die BV geven en hier ook last van hebben.

Maria

Hallo,

Mijn zoontje Wout is van 3 januari, ik geef bv en ben nog steeds niet ongesteld. Als het zou komen, zou ik spontaan niet meer weten wat ik dan moet doen........haha...

xx Nicole

Toen ik 7 maanden bv gaf bij mijn oudste ben ik helemaal niet ongesteld geweest, nu bij Floor helaas wel, heel onregelmatig. Alles kan dus bij bv.
Het duurde de eerste keer wel een maand of 3 voordat alles weer 'normaal' was toen ik stopte met de bv trouwens.

Hallo,

Ik ben vorige week ongesteld geworden.
Ik was maandagmiddag en dinsdag nogal beroerd en heb toen meer KV gegeven en gekolfd en werd dus ongesteld. Ik weet niet of het een met   het ander te maken had..
Wat ik verder wel merkte is dat mijn zoontje (3,5 maand) onrustiger dronk, er minder melkproductie was, dus dat was erg vervelend.
Blijkbaar kan dit een gevolg zijn van ongi worden, de dagen er voor of de eerste dagen kan je BV veranderen van smaak (door de hormonen) en dus teruglopen.
Dat mijn zoontje er dus ook last van had vond ik nog vervelender dan het ongi worden op zich...

Jullie zijn dus gewaarschuwd

Groetjes,

Simone

Terug
Bovenaan