bv en rijstebloem

hallo,

ik ben hier voor het eerst op dit forum. er zitten leerzame vragen tussen en vele tips dus ik vind het erg leuk om te lezen.

ik ben mirjam en ik heb een zoontje van 4 1/2 maand ik geef bv en dat gaat echt super. Nou geef ik mijn zoontje de laatste voeding in fles (BV) met 2 eetlepels rijstebloem erdoor en dat vindt hij erg lekker en slaapt er ook heerlijk op. Zijn er meer moeders die dit doen?!

groetjes mirjam
 
Hoi Mirjam, ik denk dat dit heel normaal is om te doen, aangezien kinderen vanaf 4 maanden rijstebloem mogen hebben. Ik weet zeker dat meer moeders dit doen... als je een paar weken terugleest op het forum zie je dat deze vraag ook gesteld is! Dus mijn advies gewoon blijven doen en geniet ervan dat hij door-slaapt...
 
Ha Mirjam,

Ik doe precies hetzelfde! Mijn dochterje van 4 maanden geef ik geef om ca. 23 uur flesje met 75 cc bv+ 75 cc Nutrilon en 2 eetlepels rijstebloem (ben BV aan het afbouwen). Sindsdien slaapt ze heerlijk tot ca. 6 uur 's ochtends...
 
hoi,

ik ben de bv niet aan het afbouwen, maar ik geef dan om 23 uur een bvflesje van 180cc met 3 eetlepels rijstebloem en nu slaapt mijn zoontje ook tot half zes 's ochtends voorheen was dat tot 3 uur 's nachts.

succes met afbouwen
 
Terug
Bovenaan