bv en voeding

Hey hallo,

Mijn zoontje (7,5 wk) heeft sinds kort ontzettende last van krampjes. Vooral tijdens en na het drinken.  Ik eet dan ook sinds kort  roggebrood, dus misschien heeft het daar mee te maken? Iemand ervaring mee? Ook  heeft  mijn zoontje amper ontlasting (soms 8 dagen niet).  Daarom at ik ook roggebrood, om dat een beetje op gang te helpen.

Gr. Trea

Hoi Trea

Of de roggebrood schuldig is zou ik niet weten.
Maar mijn dochtertje had 1 keer in de 10 a 14 dagen ontlasting.
Toen ik dit aangaf op het consultatiebureau was dit helemaal geen probleem.
Bv is namelijk heel licht verteerbaar.

Mijn dochtertje is nu 7,5 maand en krijgt steeds meer vast voedsel en ook de poepbroeken komen nu iets dichter na elkaar (1 keer in de 3 dagen)

Groetjes Jessica

Hoi. Je moet altijd even bekijken of de krampjes liggen aan wat jij hebt gegeten. Als je het een tijdje niet eet en de krampjes gaan over of worden minder dan zal het waarschijnlijk daar aan liggen. Ik had dat als ik een pizza had gegeten, dan gilde mijn zoontje alles aan elkaar van de krampjes.. Die laat ik dus gewoon liggen totdat ik geen bv meer geef..
Hij heeft zo een paar dingen waarvan ik weet dat ie last krijgt..
Jesse heeft altijd heel veel poepbroeken gehad (zeker 2 op een dag) en juist nu hij wat fruit en groente erbij gaat krijgen (hij is nu bijna 6 maanden) heeft ie wat minder ontlasting..Nu dus ook al 2 dagen niet, en dat is niets voor hem.. Maar hij heeft er volgens mij geen last van dus dan is het niet erg..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan