bv in het openbaar

hoi,
zag net een stukje staan hierover, bleek dat 45% het niet normaal vind als een vrouw haar baby voed in het openbaar!
Ik doe het zelf overigens wel, als het niet per se hoeft doe ik het thuis, maar als mn kind huilt van de honger dan geef ik gewoon de borst, probeer wel beschut te zitten en leg een hydrofieldoek over die kant heen, dus zien doen mensen het niet..
vind het wel raar dat mensen dat aanstootgevend vinden, niks natuurlijkers dan de borst zou ik denken.

Wat vinden jullie??

ik heb er geen problemen mee en ik moet ook zeggen dat het me niet boeit wat andere er van vinden..

zo veel zien mensen niet ik maak gebruik van voedingsbh's dus als Ethan drinkt zien ze even veel dan als ik een shirt met laag uitgesneden hals aan heb

er zijn soms ergere dingen zichtbaar in het openbaar vind ik. denk aan de stratenmakers met de broek op half 7, brrrrrrrrrrrrr. nee dan hondert keer liever een vrouw die trots is borstvoeding te kunnen geven.

liefs smooty

Ik vind niks mooiers dan dat!
Baal ook ontzettend dat ik de bv niet op die manier heb kunnen doorzetten :-(

Zag wel laatst een klusprogramma of zoiets op tv, en daar was die vrouw echt CONSTANT bezig een tiet bloot te leggen en haar kind te voeden tussen de verbouwing en afspraken bij keukenzaken door!
Dat vond ik op een gegeven moment wel irritant vinden; niet iedereen zit te wachten op de aanblik van jouw blote borst...

Maar het kan ook anders, vind het heel vertederend uitzien!

Idd ik vind dat borstvoeding in het openbaar wel moet kunnen.
Maar wat juulke82 schrijft was bij bouwval gezocht en dat ging mij ook echt te ver.
Het moet gewoon kunnen in het openbaar maar een beetje discretie vind ik wel op zijn plaats!
Gewoon doen hoor MJ want heeft je meisje honger gewoon geven!
De kindjes in afrika lijden al honger en dat is erg genoeg. Gelukkig hoeft het in onze maatschappij niet!

liefs louise

Valt me op dat veel van jullie bv geven,super!!
ik geef ook gewoon in het openbaar bv,probeer ook altijd wel een rustig plekje te zoeken,en idd niet alles bloot te gooien,maar dat valt toch goed te doen??waar doen mensen moeilijk over??over zo iets natuurlijks en moois??de maatschapij moet zich schamen vind ik.
ja dat bij bouwval heb ik ook gezien,ging wel een beetje ver ja...
maar super meiden,gewoon bv geven hoor.het hoort er gewoon bij.en hoop dat er minder taboe opkomt in de toekomst
liefs jootje(september 2010 mama)

Gewoon doen hoor!! Ik ga rustig midden in de Mc donalds zitten voeden hoor... Connor wil toch ook eten?? Wat ik wel doe is dat ik ergens op een rustig plekje ga zitten waar niet zoveel kindjes rondlopen (niet bij de balie of het speelterrein ofzo ik kies de plek wel strategisch)........
Dusse... geef je meisje gewoon te eten hoor!

Liefz Esz

o ja het houd me ook niet tegen, vond het gewoon vreemd dat veel mensen dat niet normaal vinden!
Ik heb dat programma niet gezien, maar je kunt gewoon discreet de borst geven, heb gister ook gevoed in de wachtkamer van de gyn, die liep een uur uit, heb de stoel in de hoek genomen en ben wat gedraaid gaan zitten, tuurlijk wisten die mensen dat ik de borst gaf, maar niemand heeft er een blik op kunnen werpen,,haha
Vorige week was ik met mn moeder en de kinderen naar de dierentuin, daar moest ik natuurlijk ook voeden.

En idd mannen waar je zo geld in kan gooien van achter,,brrr dat kan zeker wel,,haha

Terug
Bovenaan