bv/kv

hallo,
Ik geef   mijn dochtertje bv maar omdat ze elke 2 uur kwam voor een voeding en dus snel alweer honger   had heb ik in overleg ervoor gekozen om ook 1 of 2 voeding kv te geven om te kijken of ze dan langer tevreden is. Nu heb ik net voor het eerst geprobeerd om kv te geven maar ze dronk maar iets van 50cc en toen wou ze niet meer en ook wou ze daarna niet meer aan de borst.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen hoe dit zit/gaat?

groetjes,
marike

hoi

Indy (3 maand alweer) krijgt ook een combi van bv en kv, was al aan het afbouwen door niet overgaande spruw maar toen werd het beter dus nu doen we half half ongeveer. Indy dronk eerst ook maar weinig uit de fles, pas sinds een paar dagen dat ze 140ml drinkt. Het komt, denk ik, kv is wat dikker waardoor ze eerder een voldaan gevoel hebben en haar maagje is nooit zover opgerekt omdat ze nooit zoveel in 1x dronk dat gaat langzaam aan.
Maar het kan ook zijn dat ze wel genoeg heeft aan de bv maar gewoon een kindje is wat het contact erg nodig heeft. Als ik Indy 2 x achter elkaar een flesvoeding geef dan begint ze ook te brullen en wil ze even bij mij drinken puur voor het contact.

Als je onzeker bent kun je het natuurlijk altijd even op het cb aankaarten, kun je ook gelijk kijken of ze qua gewichtstoename wel of niet genoeg heeft aan je bv.

groetjes

Terug
Bovenaan