bv mama's

Hoi

Mark is nu 8 mnd en krijgt nog borstvoeding.   Ik hoop hier ook nog wel even mee door te gaan en dat ik straks zo over kan gaan op koemelk.   Maar mijn vraag was hoe vaak krijgen jullie baby's nog op een dag??   en hoe is jullie schema??   Mark krijgt nu nog 4x per dag, en ik wilde weten of hij soms naar de 3x kan...?? en wanneer hij dan moet hebben op een dag.

Dit is ons schema...
5:30-6:00 bv.
9:00 bordje bambix (met koemelk, omdat hij het anders niet lust)
11:00 bv
13:00 warme hap (aardappels, groente, vlees) en half danoontje
16:00-16:30 bv
20:00 bordje smulpap
21:00 bv

Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

jaloers!!! wat een luxe,nou ik heb  in het geheel geen schema, heb net een weekend achter de rug dat mijn prinses zo'n beetje elk uur 's nachts kwam.... taai!

Maar ik ga ook voor minimaal een jaar bv! Mijn meisjedoet het super en is erg tevreden (schreven ze vandaag zelfs in haar kdv boekje, *glim*

groetjes

mama van Rêve

hoi hoi ,
Demy is nu 7,5 maand oud en dit is haar schema :

7,30 uur bv.
10.00 uur bv (soms maar een klein beetje )
dan ff een dutje doen.
tussen 12 en 13 uur 1/2 tot 1 boterham en daarna bv.
dan ff slapen
rond 15uur fruithapje heel potje van 6 maanden.
tussen 17 en 18 uur half potje groentehap.daarna nog bv soms maar een beetje soms 2 borsten.
tussen 19 en 20 uur bv dan naar bed.
tussen 21.30 en 22.30 maak ik haar wakker voor bv en dan slaapt ze tot half 8.

het is een beetje verschillend want we hebben niet echt een strak ritme , een paar weken geleden sliep ze na de bv van half 8 smorgens nog door en toen kreeg ze rond 10 uur fruit maar daar is ze nu te moe voor omdat ze niet meer wil slapen na half 8 .

mag je nu al koemelk geven dan voor een bordje bambix? demy lust ook echt geen ander drinken dan bv.

doei x mariska

hoi!
hier bijna 7,5 maand bv en echt geen ritme hoor! Met slapen hebben we al een tijd een goed ritme maar verder geef ik bv op verzoek. Meneer slaapt ook echt nog niet door...
liefs Stephanie

ps: geef je wel water? Je moet ook bij bv water of ander drinken geven zodra je bijvoeding geeft. Gezien de hoeveelheid bijvoeding die je geeft kan je volgens mij best naar 3x, aangezien je ook pap geeft met melk. Zolang je maar water of andere vloeistof geeft. Als je het zeker wilt weten zou ik het gewoon navragen bij het cb.

Mijn dochter is 7,5maand en krijgt het volgende (tijden kloppen niet helmaal maar meer voor het beeld)
7.00 bv
10.00 fruit
12.00 halve boterham met korst en beleg en een paar slokjes diksap
15.00 bv en soms een stukje soepstengel
17.30 bordje avondeten
19.00 nog een paar slokjes bv om inslaap te vallen
23.00 bv
3.00 bv

Hi dames,
Onze dame is over een week zes maanden en mag dan beginnen met bijvoeding.
Ik zie er eerlijk gezegd wel een beetje tegenop, dan is ze niet meer helemaal alleen van mij afhankelijk en moet ik haar alweer een beetje meer loslaten, snik ze wordt al zo groot. Hihi.

Ze doet het gelukkig erg goed ben wel benieuwd wat we gaan doen, ivm nieuw schema.
Nu slaapt ze nog tussen bijna iedere voeding, vraag me af hoe dat dadelijk in z'n werk gaat.

Lynn krijgt nu vijf voedingen per dag, om acht om twaalf vier acht en tussen elf en twaalf. 's Nachts slaapt ze net als wij, volgens mij hebben we wel geluk hiermee. Een hele enkele keer komt ze wel eens, net als een paar nachten geleden en daarvoor vier maanden geleden.
X

Terug
Bovenaan