BV + Neusdruppels

Hallo allemaal,

Hoest proest, de herfst heeft nu echt zijn intrede gedaan, met als gevolg dat ons hele gezin loopt te niezen en te snotteren!
Mijn dochter (12 wk) krijgt voor haar neusje een zoutoplossing, maar hoe zit dat met mij? Mag je 'normale' neusdruppels gebruiken als je borstvoeding geeft of komt dat dan alsnog bij de baby terecht? Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven. Alvast bedankt!
 
Fijn he de herfst.

Ik ben naar de apotheek gegaan en heb om een neusspray gevraagt die gebruikt mag worden bij bv. Ze zoeken het helemaal na voor je zo ook met hoestdrank enz.

Ik heb een gewone zoutoplossing gekregen met iets extra's en dat werkte heel goed.

Dus het mag wel. ZOu het wel bij de apotheek halen ipv de drogist daar hebben ze net wat meer verstand van naar mijn idee.

Groetjes
 
Op het borstvoedingsforum heb ik gelezen dat een druppeltje borstvoeding in de neus van je baby (goed mikken?) heel goed zou werken om het neusje open te houden.
Misschien iets om eens te proberen?

N.
 
Ik gebruik gewoon hetzelfde als wat ik mijn zoontje geef. Als hij het in zijn neusje mag hebben, dan zal ik dat toch ook wel mogen. En het werkt goed hoor!
 
Terug
Bovenaan