bv opgang krijgen

hallo

ik zit met een probleem, ik gaf altijd bv, maar nu werk ik al een maandje en werk ook in ploegen, nu het probleem ik heb haast geen bv meer geef nu oo de fles, met kolven krijg ik niet meer al 20cc en dat is erg weinig, en ik kan alleen maar bv geven als ik thuis ben maar dan heb ik nog niets ,ik laat hem eerst met borsten leeg drinken en dan de fles, kan het ook zijn dat mijn bv niet meer op gang komt, heeft iemand hier ook last van, en wat kan ik hier nog aan doen,

ik heb hem een keer de heledag aangelegt, maar dan is hij ook helemaal van slag want met fv krijgt hij maar om de 3a4 uur,

 
Hoi,

Het beste om je bv opgang te krijgen is toch de hele dag om het uur aan te leggen. Dat is de beste stimulans ook al drinkt hij maar een paar slokjes.

Met kolven is het belangrijk dat je lekker rustig ontspannen zit.
Als je geen toeschietreflex hetb en daardoor zo weing kolft kan je misschien een keer de neusspray halen bij de huisarts.

Succes
 
Ik zou als ik jou was je vraag even voorleggen op het borstvoedingsforum, daar kunnen ze je vast helpen!!

http://www.network54.com/Forum/89719

suc6 groetjes Angela
 
Hoi,

Wat vervelend voor je! Ik heb ook precies hetzelfde gehad. Het komt niet vaak voor, maar er zijn vrouwen bij wie het kolven niet lukt. Ikzelf kreeg namelijk geen toeschietreflex als ik kolfde. Ik heb het zelfs met synto neusspray geprobeerd, maar zelfs dan was het maar 20 a 30 cc na 10 min. kolven. Het kan zijn dat er nu veel stress bij je zit doordat het niet lukt en dat daardoor de bv ook niet meer op gang komt. Veel aanleggen en veel bv stimulerende etenswaren enz. zoals oud bruin, venkel, anijs, eten is het neige wat je eraan kan doen. En vooral eerst de borst blijven geven en dan pas de fles, anders ga je nog minder aanmaken. Ik hoop dat het weer op gang komt. Zo niet, heel jammer maar heb je toch een poos bv gegeven.
Succes!!!!
 
Terug
Bovenaan