BV snachts afkolven?

Sinds 3 dagen slaapt Levy snachts tussen de 6 en 8 uur door. Zeker als hij 8 uur slaapt zitten mijn borsten bomvol sochtends.. Overdag komt hij nu ook een stuk vaker, waarschijnlijk om toch nog aan genoeg eten te komen, maar ik ben zo dankbaar dat hij snachts doorslaapt dat het me niet kan schelen. Hij is heel lang nog om de 2,5 uur gekomen snachts dus dit is echt een opluchting.

Ik vroeg me af of mijn melkproductie nu niet terug gaat lopen, doordat hij snachts niet meer drinkt, en of ik niet snachts moet gaan afkolven?

De melkproductie van 's nachts zal minder worden, omdat levy 'snachts niet meer om voeding vraagt... De andere tijden blijft je melkproductie gewoon doorgaan... Je lichaam past zich gewoon aan de situatie aan... En idd wat fijn dat je nu 3nachten al door mag slapen... Ik weet niet eens meer wanneer ik er voor het laatst snachts uit moest... Je went zo snel aan het ritme van doorslapen...

Kus marleen

Wat fijn dat je lekker door mag slapen. Sophie doet dit al een paar weken en mijn voeding is niet achteruit gegaan. En de spanning die je nu hebt 's-morgens wordt ook minder hoor. Je lichaam moet zich even aanpassen aan het nieuwe ritme. Komt goed hoor.

Je borsten gaan s'nachts minder melk aanmaken maar overdag weer meer, dit kan een paar dagen duren maar wordt vanzelf geregeld!
Ik zou niet gaan kolven s'nachts en gewoon heerlijk gaan slapen:)

Liefs!

Terug
Bovenaan