BV + werk

Hoi allemaal!
Een vraagje: Zijn er moeders die werken en nog BV geven?
Zoja, hoe doen jullie het, kolven of "de" fles of helemaal overgestapt op "de" fles?
Mijn dochtertje is vandaag precies 12 weken, wat betekend dat het verlof erweer opzit (Gelukkig nog wel eerst 4 weken bouwvakvakantie) maar ik moet nu wel gaan beslissen wat ik straks ga doen. Niet dat papa strax met zijn handen in het haar zit op de eerste papadag !!
Groetjes!

Ik ben alweer een tijdje aan het werk en dit bevalt me samen met de bv prima. Ik mag voeden onder werktijd, mijn moeder (de oppas) woont dichtbij school dus ik kan er zo even naartoe. Er staat dan zolang even iemand anders voor mijn groep. Als de kinderen naar het kdv zijn ga ik niet voeden, dan kolf ik omdat anders de oudste denkt dat hij mee naar huis mag, en zo voorkom ik een groot drama, haha.
Kolven gaat heel goed, ik heb wel altijd een neusspray (sintocinon ofzo) bij me want soms wil het toeschieten niet zo goed en die spray werkt bij mij heel goed. Ik kolf dan in het kantoor van de directeur, die moet dan maar even iets anders doen, want dat is de enige ruimte die op slot kan (en dat is wel zo fijn met 230 kinderen in de buurt).
Veel succes met kolven en werken! groetjes van Ruth

hoi
ben ook a;weer een poosje aan het werk.
ik werk in een hotel/retaurant als gastvrouw.
mijn moeder past dan op en geeft haar gewoon de fles
heb de eerste drie weken afgekolft op het werk,zat daarbij op een lege hotel kamer,met een muziekje en een foto van rianka.
dat kolven op het werk beviel me niet zo goed.
door de drukte daar gunde ik mezelf even geen rust om in alle rust te gaan zitten kolven .
dus de bv liep ook daardoor vrij snel terug.
ben toen maar helemaal over gestapt op de flesvoeding.
rianka drinkt het net zo lekker op als de bv.
succes als je weer moet werken en natuurlijk daar ook veel plezier bij.
groetjes renate knuffel van rianka

Ook ik ben nu alweer 4 weekjes aan het werk. Ik heb mijn BV zodanig afgebouwd dat Nick nog 2 BV krijgt en de rest KV.
Ik geef zelf de 1e en de 4e voeding.  Op deze manier hoop ik het nog lang vol te houden.

Groetjes,
Monique mv Nick

hoi hoi

Ik ben nu 3 weken aan het werk mijn zoontje justin is nu 13 weken (bijna 14). ik geef nog steeds volledige BV. Ik kolf 2 keer op mijn werk, om 11.00 en om 14.00, en ik moet zeggen dat ik het gelukkig er makkelijk heb. ik kolf binnen 10 min, 300 cc zonder foto's muziekjes of hulpmiddeltjes. das dus erg fijn. plus ik werk bij mijn vader en heb dus alle tijd als ik dat zou willen, maar ik heb maar 10 min. nodig. ik voed als volgt:

half 6 BV
half 10 BV uit fles
half 2 BV uit fles
half 6 BV
half 9 BV en dan slaapt tie tot half 3/3 uur door...Ik vind het erg goed te doen en geniet enorm hiervan. Ik ben dan ook van plan om het zo lang mogelijk zo vol te houden ondanks dat ik 36 uur werk. Tis een kwestie van plannen bij mij. gelukkig past of papa op of oma dus das erg fijn.

hopelijk kun jij ook nog lang zo genieten van BV!! hopelijk blijf je het nog lang geven!

succes ermee, liefs sweety en justin

Ik ben helaas helemaal gestopt met bv omdat ik het echt niet zag zitten om te kolven op mijn werk (ben met 9 weken rustig gaan afbouwen en heb de laatste bv met 12 weken gegeven)...en omdat ik flexibele diensten werk was het ook niet handig om nog 2 of 3 borstvoedingen te geven...Naomi heeft er trouwens geen last van gehad, in tegendeel die is gelijk van 8 voedingen naar 6 gegaan toen...

groetjes Yvonne

Ook hier volledige bv en werk (2x halve dag 2x hele dag). En wil dat iig nog 2 maanden volhouden.

Op de halve dagen kolf ik 1x, op de hele dagen kolf ik 2 a 3x. Ik heb er echt een gruwelijke hekel aan (krijg wel alle ruimte) maar ben vastberaden het zo lang mogelijk vol te houden. Als ik mijn zoontje (4mnd) aan de borst heb, dan weet ik weer waar ik het voor doe
Ik kolf trouwens lang niet geneog op mijn werk,  dus op mijn vrije dagen kolf ik 's morgens nog een extra keer om de voorraad bij te werken. Zo n voorraad is wel erg fijn, dan hoef ik niet meteen in de stress te schieten als ik een keer erg weinig heb gekolfd.

t Is wel een gedoe om elke ochtend weer de flessen te maken voor die dag, hoeveel flessen en hoeveel moet erin enzo. Moet de avond vantevoren al nadenken over hoeveel ik uit de vriezer moet halen. Maar ja, ik heb het er voor over.

Terug
Bovenaan