bv

hallo allemaal
ik geef bv maar ik krijg het gevoeg dat mijn zoontje te kort komt, kan dat hij wil telkens aan de borst, nu probeer ik ook te kolven maar dat lukt ook niet echt wie o wie heeft er een tip,ik heb een hand pompje van avent 2 weken terug ging het kolven goed, kan je bv terug lopen, heb nu al een paar keer fv gegeven,
 
Klinkt alsof je zoon regeldagen heeft. Dan probeert hij jouw produktie op te krikken door heel vaak te drinken. Als je daarin toegeeft en hem dus zo vaak als hij wil aan borst laat drinken dan wordt je produktie vanzelf groter en komt hij dus niet meer tekort.

Succes,
Masja
 
Ik weet niet hoe oud je kindje is. Maar ik heb dit ook gehad. Tip van het consultatieburo: laat je kindje 20 minuten drinken. Tussendoor laten boeren en de andere borst geven. Mijn dochter dronk te kort (10 min). Je kindje krijgt dan alleen voormelk, wat krampen kan veroorzaken. Dan kom je in een cirkeltje terecht, want je kindje krijgt dan geen voldaan gevoel van het drinken. Het kunnen natuurlijk ook regeldagen zijn, maar dat duurt hooguit een paar dagen. Duurt het langer, probeer dan zoveel mogelijk de achtermelk te laten drinken. Je kan ook eerst de linkersborst geven, dan na 10 minuten de rechter en dan weer de linker om er zeker van te zijn dat je kind achtermelk krijgt. Zo het is een heel verhaal geworden, maar bij mijn dochter heeft het goed gewerkt. Na 1 dag op deze manier voeden, was ze veel rustiger.

succes, Diane
 
Mijn dochter dronk 10 minuten en dan viel ze in slaap. Ik kreeg haar niet wakker en ze wilde dan om de twee uur voeding. Ik had zelf het gevoel dat ze niet genog kreeg. Ze groeide wel maar mijn gevoel zei iets anders. Het was voor mij te vermoeiend om op deze manier door te blijven gaan en ben over gegaan op fv. Mijn dochter had vanaf dat moment pas echte plasluiers. Waarschijnlijk was mijn borstvoeding toch teruggelopen of het koste haar te veel kracht om te drinken. Ik zou de luiers goed in de gaten houden als je fv geeft of bv daaraan kan je zien of je kind genoeg krijgt. Daarnaast kan je het ook aan het gewicht zien
succes
 
Terug
Bovenaan