bv

goede avond
ik geef mijn zoontje van 12 weken oud bv/fv ik wil het liefst bv geven maar ik heb niet veel dus moet ik ook fv geven nu heb ik nog minder bv kan ik de bv weer goed op peil brengen, heeft iemand dit ook en wat kan ik er voor doen
alvast bedankt
 
Ik heb mijn dochter maar 1 maandje bv gegeven en dat moest ik al afkolven omdat ze de tepel niet wou pakken toen het bij mij teveel terug liep moest ik om de 2 uur kolven elke keer 1 borst helemaal leeg en dat werkte prima het liep daarna weer als een trein!!!

Good luck
 
geen fv geven maar elke keer de borst aanbieden anders loopt het nog meer terug. gewoon doorzetten, en zelf ook rust houden (daardoor werd het bij mij minder). Succes!!
 
Hoi,

Toen mijn dochtertje met 6 maanden een keel en oorontsteking kreeg heeft ze een dag of 3 a 4 de borst geweigerd waardoor ik eigelijk zo goed al op was.

Maar ivm een allergie mag ze geen kv behalve pepti en dat lust ze niet Dus moesten we het weer op krikken.

Het beste is om een bv dat in te lassen. Het is even zwaar maar werkt heel goed. Omdat je lichaam reageert op het drinken van de baby maakt je lichaam steeds meer bv aan.

Kies een dag uit dat je niets hoeft te doen lekker thuis in je pyama samen met je baby en je man als bediende ;-)
Ieder uur leg je je baby aan en laat je hem drinken tot hij klaar is. Als hij tussendoor piept ook aan leggen. Het is belangrijk dat je in die tijd geen flesje geeft.
ZO doe je dat de hele dag en als je het kan op brengen ook de nacht want in de nacht heb je de meeste bv.

De tweede dag kan je het om de 2 uur doen zo bouw je het op.

Na 2 dagen was mijn bv weer zo op peil was nog nooit zo goed geweest. Nu krijgt ze al 11 maanden de borst dus het kan echt.

Succes
 
Terug
Bovenaan