Bweegh, voel me raar

A

Anoniem

Guest
Heey mensen

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Omdat ik geen eisprong heb van mezelf is mn cyslus erg raar. Heb overal last van maar geen rode duivel te zien.
Moet tussendoor testen of ik stiekem toch zwanger ben maar das niet het geval.
Grrrr, ik heb het een helemaal gehad en zou zo graag willen dat ik een normaal lichaam zou hebben. Het is allemaal mooi rot. Ga vanavond gezellig met mijn man hangen. Eigenlijk zou ik met een stel meiden gaan eten en stappen maar gezien mijn toestand had ik daar helemaal geen zin in. Heb ze afgebeld en dr viel gewoon wat van me af.
Tis allemaal wat!
Vooral met die feestdagen is iedereen zo gelukkig met de kinderen. Dat steekt soms (vaak) best wel. Ik denk niet dat ik de enige ben hier op dit forum.

een dikke knuf Sjan

Hoi Sjan,

Je bent zeker niet de enige. Ik zie ook wel een beetje tegen kerst op.
Maar waar ik het meest tegen op zie dat is mijn verjaardag.Ik word 29 jaar.  Als ik dan moet trakteren op het werk, dan zijn er altijd wel weer een paar van die tactvolle collega's die zeggen, moet je niet eens aan kinderen beginnen. Ik snap echt niet hoe ze dat durven te vragen.

Ik heb nog een ander probleem, 2 van mijn zussen willen ook zwanger worden. Ik hoop dat ik eerder zwanger ben. Ze zitten  in ronde 2 en  ronde  3 en ze zijn allebei van de eerste heel snel zwanger geworden. Dus toen het bij allebei deze maand niet zwanger waren was ik zelfs een beetje blij. Ze waren allebei zo teleurgesteld. Ik dacht jullie beginnen pas.

Nu ook een beetje positief nieuws, 1 eitje van 1 cm. Nu hopen dat het goed gaat groeien.

Groetjes,

Ilse

Ik denk dat veel meiden hier jullie gevoelens wel herkennen!! Iedereen is gezellig met het gezinnetje bezig en wij zijn weer een kinderloos jaar verder. Om moedeloos van te worden.
Ik heb vorig jaar kerst een miskraam gehad dus ik heb helemaal niets met kerst meer op dit moment.
Maargoed we moeten proberen niet bij de pakken neer te gaan zitten want dan missen we alle andere leuke dingen die er om ons heen zijn! Kijken naar wat we wel hebben zeg maar als is dat soms erg moeilijk!!

Veel hangplezier sjan! Groot gelijk heb je!

lfs inge

heeeee sjanneke

heerlijk een avondje hangen mischien bij de      lekker een beetje lezen      je hebt helemaal gelijk. Soms voel je aan je water dat je beter thuis kunt blijven omdat het toch niet wil. Ik begrijp dat je tegen de feestdagen op zie. Het is toch de maand van de familie feesten. Je hoeft maar de reclame van merci te kijken en je krijgt kromme tenen..... Maar er komt een dag............

liefs rozemarijn

Hoi,

Ik heb ook wel een beetje een dubbel gevoel met de feestdagen. Dit wordt de derde oud en nieuw dat ik hoop dat het onze laatste kinderloze zal zijn. Ik zeg expres hoop, want de eerste keer ging ik er eigenlijk vanuit dat het zo zou zijn, de tweede keer al wat minder maar gelukkig heb ik nu nog steeds de hoop!
Ik laat deze dagen maar over me heen komen al denk ik dat ik best een beetje verdrietig zal zijn.

Groetjes Astrid

Hoi Sjan,

Nou een bekend probleem hoor. Soms heb ik ook gewoon gen zin om gezellig te doen. Lekker niet doen dan! Ik keek ook enorm tegen de feestdagen op, dus we hadden een goed plan. We gaan gewoon op vakantie... en een lekkere luxe vakantie die absoluut niet geschikt is voor gezinnetjes! Kijken we tenminste niet naar kindertjes op het strand. Ik mis zo mooi mijn 31e vakantie en Oud & Nieuw en zit lekker met mijn lief op Mauritius!

Misschien een plan om nog weg te gaan?
Hang ze nog!

Groeten, Saar

Hai,

Ja, dat is best wel een goed idee, hoor! Wij waren ook bijna 2 maanden niet naar het ziekenhuis geweest. Was wel gedwongen, maar uiteindelijk was het lekker ontspannend. Ook voor je relatie....

Neem lekker tijd voor jezelf en af en toe hebben wij vrouwen heel even op de planeet Venus tijd nodig om bij te komen. hahahah

Groetjes Sabrina (Sab)

Terug
Bovenaan