bye bye 2012 hello 2013

A

Anoniem

Guest
Helaas heeft het jaar 2012 niet gebracht waar ik op had gehoopt. sterker nog een hoop ellende heb ik achter de rug. eerst een mk daarna een bbz en vervolgens nog een mk. helaas moet ik voor eventueel positief nieuws wachten tot 2013. Maar goed, we hopen er maar het beste van en meer dan ons best kunnen we niet doen...

alle wachtenden succes, hopelijk hebben jullie een mooie afsluiter van 2012!

Liefs Jessi

Ik ga ook voor een beter 2013! 2012 was ook niet ons beste jaar..... Succes voor 2013!

Hier ook op naar 2013 en 2012 snel vergeten dat was wel z'n kut jaar(sorry voor me taal gebruik)

Ik sluit me aan. Ik had ook op iets anders gehoopt maar helaas dit jaar nog niet gelukt.
De rest van t jaar was overigens wel heel voorspoedig....dus ja...je kan niet alles hebben.

Ik wens jullie alle goeds..en probeer t van de zonnige kant te bekijken: wij kunnen komende maand lekker aan de bubbels ;-)

Liefs mama3007

Ps en 2014 is ook een veel mooier geboorte jaar dan 2013 of niet dan. Haha

Ook hier ontzettend blij dat dit jaar bijna voorbij is.. Voor ons is dit jaar echt totaal niet geworden wat we hadden gehoopt en verwacht.. Hopelijk hebben we volgende week eindelijk een positieve test in handen na 3 iui behandelingen..

Terug
Bovenaan