bye bye wieg

jaja het is een feit me kleine manneke is niet zo klein meer..
hij is nu echt uit zijn wieg gegroeid.. hij ligt nog niet van boven tot beneden vast maar hij heeft nog maar weinig beweging ruimte.. en hij heeft vannacht dan ook echt laten merken dat hij het niet meer leuk vind..

dus aankomende nacht gaat hij voor het eerst op zijn eigen slaapkamer slapen (hij sliep er wel over dag maar nog niet s'nachts)

ben erg benieuwd hoe het gaat.. misschien slaapt hij wel zo lekker dat hij een keer echt de nacht door slaapt

we zullen zien.. zal wel fijn zijn.. want omdat ik borstvoeding geef moet ik er altijd uit en vind het wel lekker om een keer goed door te slapen.. hij heeft vaak wel 4 tot 5 uurtjes tussen de laatste voeding en eerste voeding maar mag best meer haha

hey,
Ja dat is wat,nu moet het hé..
Heb je trouwens al eens geprobeerd om met je mannetje te douche voor de laatste voeding??
Ik ben gister om 22.00 gaan douche met haar 22.30 de borst, vannochtend 8.30 werd ze wakker,,haha, dat was wel een uitzondering hoor, maar na en douche slaapt ze altijd de nacht goed!!
Hier heeft ons meisje al een aantal keren op haar eigen kamer geslâpen in de nacht, maar de afspraak is dat ze tot 3mnd op onze kamer mag, dus daar maak ik lekker gebruik van ondanks dat ze doorslaapt,,haha

Heel veel succes vannacht. Hoop voor je dat hij lekker doorgaat. Hier is de wieg gelukkig nog groot genoeg. Maar mijn man moet toch echt eens aan het ledikantje gaan beginnen. Het gaat allemaal zo hard! Ze worden veel te snel groot ahahahahah.

Terug
Bovenaan