byebye bak

vandaag hebben we bak van de kinderwagen opgeborgen ethan begon 9 van de 10 keer flink te brullen als hij er in moest en hij werd ook een beetje te groot voor de bak.

dus nu gebruiken we de stoel is dan helemaal plat of half zit en hij vind het geweldig..

zal foto's op de hyves zetten hij lijkt dan wel meteen onwijs groot :S

Was vanmiddag aan het wandelen en was ook hard aan het twijfelen of ik mijn bak zal opbergen, is weer zo'n stap, echt voor de laatste keer. Merk dat ik het uitstel.
Misschien na de vakantie?

vandaag ook de bak er af gehaald.
pascal er even in gehad. hij moest even wennen, maar vermoorde bijna de woezel en pip slinger. dus hij is tevreden, hahaha.

smooty

Ja wat lijken ze dan groot hé, vond ik ook altijd! dit keer zijn we nog niet zover, ons meisje is echt wat kleiner als haar broers,,haha
Ben benieuwd naar de foto´s

ja hier ook heel snel de bak eraf gedaan. met 10 weken zat ze al in de stoel. maar nu 10 weken verder bevalt het haar nog steeds! ze slaapt er nu zelfs lange tijden in als ze als paspop mee gaat naar de stad!

Ik heb een duobuggy geleend omdat Elias niet kan lopen. Kan bijna plat en daar moet Florian nu ook in...maar ik heb wel liever de bak...ben benieuwd hoe Florian het vind!

Hebben jullie zulke kleine wagens dan? Ik heb toch geen klein kereltje (2weken geleden 63,5 en hij doet dus 1 cm in de week) en zowel het badje of de bak van de kinderwagen zijn echt nog niet te klein. Wieg gaat ook nog prima. Hij werkt zich wel omhoog en komt dan klem te liggen maar dat doet hij in de box ook. En daar is toch plaats genoeg.

Wij hebben een grote bak(maxi cosi mura 3) maar ethan is niet een van de kleinste.. Ze zouden tot 6maand er in kunnen..

Daarnaast zo als ik al zei is het 9van de 10keer brullen als hij er in moest..
Daardoor gebruikte ik meestal de maxi cosi autostoel maar dit is fijner voor hem omdat hij vrijer kan bewegen

Terug
Bovenaan