Byebye borstvoeding

Snik.... het is klaar met de borstvoeding. Mijn bortsjes kunnen het niet meer bijbenen.

Ik heb twee grote dingen, maar size doesn't matter wat bortsvoeding betrefd blijkbaar. Als ik afkolf drinkt mevrouwtje 200cc per keer, het is zo'n ontzettend dikke zuiplap ( is de eerste maand ook even 1200 gram gegroeid )

Maar nu had ik laatst een abces in m'n keel waar ik antibiotica voor moest slikken. Dit zou geen invloed hebben op de bv.. nou dus wel, het werd ineens aanzienlijk minder. Jenna deed het met 4 voedingen per dag, en nu melde ze zich ineens heel onregelmatig. na een aantal keren afgekolfd te hebben mocht ik blij zijn als er elke keer 50cc in het flesje zat.

Vindt het heel erg jammer, en ben er stiekem wel een beetje verdrietig om. Vondt het zo fijn om haar zo goed te zien groeien door mij melk, lekker knuffelen, even een baby/mama moment. Gewoon dat moment wat lekker van jou is, en wat lekker niemand anders kan doen hihi

Nu dus een flesje Nutrilon hypo allergeen ( gewone Nutrilon wordt ze erg huilerig van ), en af en toe nog 's aan de borst. En ineens veranderde dat heerlijk tevreden karaktertje, ze huilde eigenlijk helemaal niet, nu dus wel. Zij vindt het dus ook niet leuk :-( Snik, dan gaan we wel lekker samen zitten snotteren op de bank

ooooooooo meid wat vervellendende... zou je niet als nog elke voeding eerst de borst kunnen geven en dan de voeding afmaken met de fles... dan hebben jullie toch je moment en wie weet word het als nog meer moedermelk in de loop van de tijd... of als troos tussen door of zo...
veel aan legen... kan helpen...

ik heb ooit gehoord van moeders die een kind adopteren en toch voor elkaar krijgen om bv te geven...
door deze op gang te krijgen... kost wel wat tijd maar als zei dat kunnen dan zou dat toch bij jouw ook moeten lukken... met wat geluk.... (het werk met een zakje melk en een slagjetej die je langs je tepel in de mond doe... de baby word belond voor de zuigen door de melk uit de zakje en je tepels worden gestimulerde om melk te maken)

heel veel sterkte... hoop dat ze snel wende... wand een huiler kind maakt het zeker niet makelijker!!1

Ja joh? Zelfs moeders met adoptie kindjes die het op gang krijgen? Oh dat vindt ik wel heeeel bijzonder. Kan je nagaan hoe groot moedergevoel kan zijn.

Ik ga het gewoon nog proberen door extra vaak aan te leggen, wie weet. Ik geef het liefst nog een paar maandjes borstvoeding, gewoon omdat dat het beste is en ik het fijn vindt om te doen.

Thanks voor je berichtje!

Liefs

Gewoon heel vaak aanleggen!!!!!!!!!! Wel intensief maar trek er even een paar weken voor uit.
Van flesvoeidng kunnen ze inderdaad wat krampen krijgen maar dat moet ook over gaan na een paar dagen! Hypo-allergeen lijkt me dan het meest geschikt voor jouw baby.

Stimuleren dus! En bel eens een lactatiekundige misschien heeft zij nog tips.

hee hee meid.. vroeg me af hoe het ging... ben zelf net geopperderde en mag dus nu weer gewoon bv geven.. hoop dat hier alles ook op peil blijft... maar ik leef wel met je mee hoor... ben wel een beetje bang... maar hoop dat ik geen last heb!!!

Terug
Bovenaan