byggy! Zapp of maclaren?

Ik heb de macclaren. Hij rijd super. Maar nu moeten we er nog 1 bij voor de 2e zoon.
Ik twijfel tussn nog een macclaren of toch een zapp.
Dit omdat ik de macclaren op de fiets lastig mee krijg. Hij hangt laag bij de grond en ik vind het  een gedoe om hem op  het buggyrekje van de fiets te krijgen.
Hoe zijn jullie ervaringen met het mee nemen van de  zapp op de fiets?
Hang je hem makkelijk aan de fiets en is hij compact?
Bedankt!  

Hai,

Ik heb de Zap en daar moet je aardig voor krachtpatseren om hem op de fiets te krijgen. Hij is wel lekker compact. Je moet niet aan de lange kant zijn want de 'duw' is aan de lage kant. Ik vind hem zeer licht lopen.

gr.Ing

Hoi

Ik heb ook de zapp, maar heb er wat spijt van. Vind dat ze pas vrij laat echt goed in de buggy zitten. Je kan er geen boodschappen aanhangen, en hij is heel licht

Verder is positief dat hij lekker rijdt. Hij is klein, en dus makkelijk mee te nemen.

Succes

Groeten Kirsten

Ik zou zeker voor de McLaren gaan. Wij hadden precies dezelfde keus maar hebben de MacLaren gekozen. Wat een ontzettend fijne buggy zeg. De Zapp heeft geen standen en dat vonden wij niet handig. Ik neem de MacLaren regelmatig mee op de fiets en dat gaat heel goed. Dat laag bij de grond snap ik niet helemaal want bij mijn drager gaat het onderste wiel in de beugel en de rest steekt dus boven de beugel uit. Misschien kun je eens met de fietsenmaker overleggen en kan je probleem al opgelost worden met een andere drager. Succes met kiezen

groetjes Linda

Hoi ik heb de buggy Koelstra en ben daar echt heel tevreden mee. Natuurlijk is het wat zwaarder voor op de fiets, maar hij blijft prima zitten en dus handig!!!!

Succes met je keus.

gr. Ilone

Terug
Bovenaan