c1000

A

Anoniem

Guest
ik werdt er op geattendeerd meiden en ik wil jullie er niet van weer houden maar bij de c1000 hebben ze kinder sokjes in de aanbieding. 10 voor 3,00
ik heb het gevoel dat er een hoop vanaf gedragen kan worden. zeker voor dat geld. div maten en div kleuren in 1 verpakking.

succes en ik hoop dat ze er nog zijn!!!!!!!!!!

MAG IK JE ER EVEN OP WIJZEN DAT NIET ALLE C1000 WINKELS DE ZELFDE AAN BIEDINGEN HEBBEN????????????????

IK WERK NL ZELF BIJ EEN C1000 EN BEN ZWANGER MAAR BIJ MIJN WINKELE HEBBEN WE DUS GEEN SOKJES TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T IS MAAR FF DAT JE HET WEET

Ik hoop dat je reactie niet zo bedoeld is als je het schrijft.... Wat een rare reactie zeg... het was vast goed bedoeld door degene die gepost heeft.....

Nou we weten het dan maar he?!!!!!!!!!!???

Wat doen hormonen toch veel met ons vrouwen! Hahahahaha! Ik kan er echt alleen maar om lachen.

tja de hitte en hormonen he. die doen veel met ons zwangere vrouwen denk ik dan maar. ik bedoelde het goed. helemaal niets verkeerds mee hoor echt niet

Jantine,
Ik vind het heel aardig van je dat je dit ons laat weten.
Je hebt ons al meer van dit soort dingen laten weten en vind het heel lief dat je dit deelt.
Zo dit ben ik even kwijt X

dank je wel kiekje.
ik vind persoonlijk dat je dingen best kan delen met je mede mens. niet iedereen heeft het zo ruim.
ik moet ook met een   bepaald buget rondkomen. en dan zijn deze aanbiedingen helemaal super

Ik wou even zeggen dat ik het leuk vind dat je dit soort aanbiedingen aangeeft ookal is het niet bij elke c1000 te koop!
HET GAAT OM HET IDEE
super tip!!!!

alle dames veel succes met de zwangerschap, bij mij is het helaas nog niet zover maar spiek af en toe op deze forum..

Groetjes ssuss

Terug
Bovenaan