C79

Ben benieuwd hoe jou eerste echo was..Als ik het goed gelezen heb had je die om 11:50 vandaag??

Groetjes Elma

Hoi Elma,

Het was nog heel klein, maar we hebben een kloppend hartje gezien! Ben zo blij. De termijn kon ze nog niet zeker zeggen omdat het nog zo ieniemienie is. Volgens de gewone berekening 7+2 en volgens de echo 6+5. Volgens de VK zal op de volgende echo over 2 weken beter te zien zijn hoever ik echt ben.

Nog even een paar spannende weken en dan zitten de eerste 3 maanden er op.

Jij moet de echo nog krijgen toch? Voel je je verder goed?

Groetjes Clau

Hoi Clau,

Wat ontzettend leuk voor jullie!!Is altijd zo spannend!!!Inderdaad nog een paar spannende weken,maar voor we het weten zijn we die ook weer voorbij!We blijven positief!
Ik heb over precies 2 weken mijn eerste echo.Vind het erg eng,omdat ik er de vorige keer met een echo achter kwam dat het gestopt was,bah!Het idee(ja,ik hou het nog steeds bij)dat ik nu 31 weken zwanger was geweest.Maar goed,we kijken vooruit,en zoals ik al eerder zei,we blijven positief,meer kunnen we niet doen.

Groetjes Elma

Hoi clau,

Wat ontzettend fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Ondanks dat het nog zo ienieminie is, is het toch fijn om te zien en weten.
Dus over 2 weekjes weer een echo. Daar kijk ej vast wel al naar uit.
Geniet er nog maar lekker van.

Liefs marielle

Nou nog maar een keer weer proberen dan!!!! Grrrrrr!!!!

Wat ontzettend fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Dus over 2 weekjes weer een echo??
Daar kijk je vast wel al weer naar uit.

Geniet er maar lekker van.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan