Cadeau 1 jaar jongen

<p>Hi allemaal,</p><p>Onze zoon wordt alweer 1 jaar over 1,5 maand. <br />Ik krijg nu al de vraag wat hij wil hebben voor zijn verjaardag en ik vind het best lastig dus ben opzoek naar inspiratie. <br /><br /></p><p>Wat hebben jullie je kleintje gegeven en wat hebben jullie gevraagd aan de gasten? <br /><br /></p><p> </p>

Alvast van harte gefeliciteerd! Mijn zoontje heeft zijn eerste verjaardag ook net gevierd. Wat cadeautips: loopfiets, duplo, watertafel, schommel, duplo, bal, eerste woordjes boek, voorleesboeken, eerste muziekinstrumenten, kinderservies set, houten speelgoed en blokken, zo'n blauwe zandbakschelp, vormenstoof, werkbank, speelkeukentje, pop up tentje voor in de tuin. Genoeg te verzinnen haha!
heel veel plezier met de verjaardag!

Ik heb een lijstje gemaakt op lijstje.nl... zo hebben we veel mooie cadeaus gekregen! 
Wij hebben hem een houten werkbank gegeven, verder heeft hij gekregen:

Zo'n speelkleed met wegen
Houten auto's en vrachtwagen 
Houten puzzels
Voorleesboeken
Een softshell pak van IELM (aanrader! Is onverwoestbaar)
Loopfiets
Geld/kortingsbonnen

Helaas hebben we toch een Toet-toet auto gekregen... vreselijk.. ik heb een hekel aan speelgoed met herrie en lampjes, maar goed dacht ik, als hij het leuk vindt... maar hij speelde er steeds even me en ging dan met iets anders spelen, maar dat ding blijft dan om de paar seconden herrie maken, waardoor zijn aandacht er automatisch weer naartoe gaat. Naar mijn idee niet gezond, dus de batterijen waren er na een dag al uit..
Zijn auto's en vrachtwagen zijn echt een megasucces! Daar is hij heel de dag mee aan het spelen 

Onze oudste dochter kreeg een keukentje voor haar 1e verjaardag,  onze 2e dochter wordt volgende week 1jaar en ze krijgt een schommel.
Verder is een wheelybug bug heeeel leuk, de muzikale ark van Noach, puzzels, boekjes met geluid, wasco krijtjes, heeeel Veel duplo (is echt favoriet hier) een loopauto (loopfiets vanaf 2 jaar pas) Losse autootjes en evt een garage, voetbal voor buiten, watertafel...allemaal dingen die je kindje gaat gebruiken het komende jaar!

Onze oudste dochter kreeg een keukentje voor haar 1e verjaardag,  onze 2e dochter wordt volgende week 1jaar en ze krijgt een schommel.
Verder is een wheelybug bug heeeel leuk, de muzikale ark van Noach, puzzels, boekjes met geluid, wasco krijtjes, heeeel Veel duplo (is echt favoriet hier) een loopauto (loopfiets vanaf 2 jaar pas) Losse autootjes en evt een garage, voetbal voor buiten, watertafel...allemaal dingen die je kindje gaat gebruiken het komende jaar!

Wij hebben het ook net gevierd. De toppers qua cadeaus hier waren de Misioo ballenbak, een hobbelkoe van babyGo, een eigen kinderfauteuil om lekker te zitten, uiteraard blokken om te spelen, pianotje. We hebben ook een kinderpicknick tafel met water/zand. Is ze nog wel te klein voor, en een baby schommel maar die moeten we nog ophangen. De Vtech babywalker vind ze trouwens ook heel leuk! Opzich wel veel leuke cadeaus te vinden maar vond de cadeaus onder €20,- toch ook best lastig eigenlijk.

Mijn zoontje wordt over 2 weken ook 1 jaar. Wij geven hem een loopfietsje (wel eentje die rechtop blijft staan als je hem neerzet natuurlijk). Verder gevraagd aan gasten muziekinstrumenten (wij spelen zelf veel muziek en dat vindt mijn zoontje ook altijd heel interessant), boekjes, wobbel, tipi, duplo.

Terug
Bovenaan