Cadeau 1 jaar

<p>Hoi mama's van een dreumes,</p><p>Ik vind het stiekem vreselijk dat ik van het baby forum hierheen ga, mijn meisje word groot en is bijna geen baby meer???</p><p>Maar oke dat gezegd hebbende hierbij de vraag. Wat is een leuk cadeau voor een baby die 1 word?</p><p>Ik denk zelf aan een loopauto, loopfiets, ballenbak, keukentje? Maar ik hoor graag wat nou echt leuk is en waar ze iets aan hebben.</p><p>Alvast bedankt voor het meedenken. </p>
 
Onze dame heeft voor haar eerste verjaardag een wobbel gekregen. Eerst met hulp spelen en nu lukt het al best goed zelf (bijna 1.5) Van familie kreeg ze een houten schommel en poppenbedje, badspeeltjes, haar eerste tekenspulletjes (kleurboek en krijtjes van studio skinky) en boekjes. Ze speelt met alles even graag. Haar knuffeltjes worden iedere ochtend uit bed gehaald en ze legt ze meerdere keren per dag weer lief terug in het poppenbedje. Op de schommel kan het niet hard genoeg gaan en de andere spulletjes worden ook goed gebruikt. Een keukentje willen we haar met Sinterklaas/Kerst geven. Ze speelt al volop met pannetjes en doet ons nu ook na als we aan het koken zijn.
 
Loopfiets is super leuk! Wij hebben idd ook een driewieler, die omgebouwd kan worden. Keukentje zou onze zoon ook geweldig vinden. Hij speelt graag met pannen.
Boekjes zijn altijd leuk om te vragen! Bobbi is hier favoriet.
Fijne verjaardag alvast!
 
Loopfiets idd een driewieler, want een tweewieler lukt echt niet voordat ze 2 jaar zijn. Mijn oudste dochter kon pas met 2.5 jaar op een tweewieler, mn jongste 'al' met 23 maanden.

Verder is het keukentje hier favoriet ,mn dochter van bijna 4 speelt er nog dagelijks mee. De muzikale ark van noach is leuk, een pop met accessoires en wandelwagentje, dokterssetje, losse autootjes, watertafel voor buiten, zandbak.
Maar ook klei, waterverf, houten puzzels, een magneetspel met visjes en Nijntje verstoppertje of boekjes met geluiden zijn leuk!
 
Wobbel vind ik gruwelijk, mn zus heeft er één en ALTIJD zitten daar vingers of tenen van mn kids onder. Ik kan echt niet met dat ding, vind het een stomme houten plank waar ik altijd over struikel haha.

Nog een goeie tip is een wheelybug, daar hebben mn kids toch veel plezier van. Met 3.5 jaar past mn oudste dochter nog op de kleinste variant van wheelybug.
 
Wobbel, loopfiets, knutsel spullen (vingerverf, klei), zoef zoef.
Mijn dochter speelt heel veel met houten bloemen die kun je zelf op een stokje doen en soort van rijgen (krijg het moeilijk uitgelegd) is voor de fijne motoriek en een speelgoed keybord is favo.
 
Wij hebben een loopkarretje gegeven waarvan je de wieltjes stroever kon zetten. Ons mannetje liep toen nog niet los dus dat was heel handig. Van mijn schoonouders kreeg hij een heel leuk bakfietsje met zijn naam erop en van mijn ouders een houten speelgoedkist. Verder was hij ook heel blij met grote stapelblokken van Nijntje. Wat ik zelf later nog heb gekocht en wat ook een tip is: dikke kleurpotloden van stabilo. Volgens mij heten ze Woody oid. Ik zie en wobbel of wheely bug ook vaak als cadeautje voor de eerste (of tweede) verjaardag. Succes met kiezen!
 
Terug
Bovenaan