Cadeau 1e verjaardag

<p>Mijn zoon wordt volgende maand 1 jaar! </p><p>Wat hebben jullie voor cadeau gegeven? Ik vind het erg moeilijk. </p><p>Ik zat zelf te denken aan duplo of een electrische auto. Hebben jullie nog andere tips wat jullir kinderen leuk vonden? </p>
 
Wij hebben een zandbak gemaakt als verjaardagscadeau. Was een groot succes. Van opa en oma heeft hij een driewieler met stang gekregen. 
 
 
Ons zoontje wordt ook bijna 1 jaar. Wij zitten aan de Trybike te denken (fiets wat je kunt ombouwen van driewieler naar loopfiets, dus daar kan hij een jaartje of 3 a 4 mee doen
 
Duplo is erg leuk, daar heeft onze dochter ook veel van gekregen toen ze 1 werd. Ze speelde er nog niet gelijk mee, maar wel toen ze zo'n 15 maanden was. Loopauto/fietsje is ook erg leuk. Of een paar leuke autootjes met een garage!
Zelf hebben wij voor onze dochter alleen een pop gekocht voor haar 1e verjaardag. Van alle familie kreeg ze veel duplo en geld waarvan ik een speelkeukentje gekocht heb. Ze hebben toch nog niks door op die leeftijd, ik vond het onnodig om zelf heel veel geld aan cadeaus uit te geven terwijl familie al met zoveel speelgoed komt. 
 
Mijn man heeft van hout een dier op wieltjes gemaakt die je achter je aan kan trekken. Ons zoontje is nu bijna 2 en speelt er nog dagelijks mee. Van de grootouders heeft hij een loopauto gekregen, ook een groot succes. Nijntje verstoppertje, duplo en een voetbal zijn ook erg in trek :) Een loopfiets krijgt hij voor zijn 2e verjaardag :)
 
Terug
Bovenaan