Cadeau 1ste verjaardag zoon

<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn zoontje viert binnekort alweer zijn eerste verjaardag! Feest! Nu hebben we zelf al een aantal cadeautjes gekocht. (Een soort loopfietsje en wat spulletjes voor zijn kamer) Maar de opa´s en oma´s en ooms en tantes staan ook te springen om wat te geven en ik weet niet zo goed wat.  Ik heb niet echt vrienden met kinderen en voor mijn gevoel is 1 jaar ook een beetje een moeilijke cadeauleeftijd. </p><p>Aan wie kan je het beter vragen dan aan mensen met ervaring? dus: Wat viel bij jullie 1-jarige in de smaak? </p><p>Alvast bedankt voor het meedenken! </p><p> </p>

Little people
duplo
een bal
is ook de leeftijd om te gaan vingerverven, tekenen. 

puzzels 

boekje we hebben er een geitje bij is hier favoriet 

skippykoe 

Toet Toet auto’s 
?

Wij hebben m.n. speelgoed gevraagd waar hij een tijdje mee kan spelen. 

Duplo voor 1,5 jr (daar heb je een serie van) hij is dol op de auto.
Toet Toet
Zand/watertafel
en nog meer auto's 

Hier heeel veel duplo, mn dochter van 3 speelt er nog dagelijks mee! 
Verder voorleesboekjes (met geluidjes n flapjes), houten puzzels, een keukentje, schommel, watertafel of bal of zandbak voor buiten. De muzikale ark van Noach is hier ook favoriet. En autootjes, potloden en een kleurboek! Eventueel al klein met vormpjes enzo.
Mijn tweede dochter werd vorige week 1 jaar. Ik vind 1 jaar ook wel lastig hoor, met 2-3 jaar is het makkelijker. Zeker voor een tweede kindje vond ik het lastig. Belangrijk is om nu geen 'baby'speelgoed te vragen maar juist al meer peuterspeelgoed! Je kindje is nu nog klein, maar over 6 maanden al een mini peutertje en uitgekeken op zn babyspeelgoed.

- houtenblokjes
- eigen bankje bij xenos heb je ze, mijn dochtertje is er echt gek op. Als ze even voor tv mag zitten of een snack eet gaat ze op haar eigen bankje zitten. Ik had niet verwacht dat me dochtertje er zo gek op was maar had het cadeau gekregen van vrienden die al twee kinderen hebben en uit ervaring dus wisten dat het echt leuk was.
- autootje waarop ze kunnen zitten en heen en weer gaan, echt was een van de leukste cadeaus die ik gekregen heb
- little people.
- keukentje van ikea was leuk wanneer ze begon met lopen.
- ik heb ook zo loopfiets gekregen van vrienden. Veel gebruik van gemaakt en nog steeds is ze er gek op. 
-boekjes met dieren geluiden en voelboekjes.

Mijn zoontje vindt de wobbel dus heel leuk.. houten trommel, xylofoon, Duplo (idd die 1,5 jaar serie), puzzel waarbij je blokje in de passende gaatjes moet doen. 

Terug
Bovenaan