Cadeau 2 jaar meisje

<p style="text-align: left;">Hoi!</p><p>Hebben jullie ideeen voor een verjaardagscadeau voor een meisje van 2? Een loopfiets hebben we al en een keukentje past niet echt.. </p><p>Ben benieuwd! </p>
 
Ik heb voor mijn tweede verjaardag heeel lang geleden een (kinder)poppenkast gekregen (een kleine opvouwbare, voor van die handpoppen). Ik werd twee toen ik hem kreeg, maar ik herinner me nog dat ik er veel mee speelde met vriendinnetjes op de basisschool, dus jaren later had ik er nog plezier van. Hoewel dat bijna 30 jaar geleden is natuurlijk kwam ik laatst nog datzelfde soort tegen in de winkel toen ik op zoek was naar een cadeautje voor mijn zoontje - dus blijkbaar tijdloos ;). Mijn zoontje van 1 jaar vindt handpoppen in ieder geval wel heel grappig.
 
 
Ons dochtertje wordt ook bijna 2 en wij geven haar een pop. Aan de visite vragen we Duplo, kwartet, memory, knutselspullen, kleurboek, houten puzzels, electro, hamertje tik. 
 
Ik denk over een springtrampoline. Dit is overal waar ze er een tegenkom een grote hit. Wel een met een net er omheen omdat we weinig gras hebben. 
 
Onze dochter is vorige week 2 geworden. Wij hebben van spellenmerk Jumbo "Ik leer vormen en kleuren" gegeven en een setje grote kralen om een ketting van te rijgen. Vooral die eerste is een megahit! Bewijs dat een cadeau niet duur hoeft te zijn om in de smaak te vallen ?
 
Terug
Bovenaan