Cadeau 2 jaar

<p>Hoi meiden!</p><p>Hebben jullie tips wat cadeau te geven voor de verjaardag van een 2 jarig meisje? Wat was bij jullie een succes en wat juist niet?</p>
 
Onze dochter kreeg een houten treinbaan van ons voor der 2e verjaardag. Dikke hit. Ook een mini keuken en een poppenwagen waren favoriet!
 
Duplo was en is hier favoriet. Verder een pop met toebehoren. Electro, hamertje tik, memory (voor het spel zelf was ze nog te jong, maar ze vond de kaartjes al erg leuk en ging ook proberen dezelfde te zoeken)
 
Onze dame heeft een poppenbedje gekregen. Valt erg in de smaak bij deze poppenmoeder. En een stepje. Verder heb ik op haar lijstje inderdaad ook spelletjes zoals memory, puzzels, prentenboeken en knutselspulletjes staan. Denkend aan dat ze daar over een half jaar misschien wel wat mee kan.
 
Onze zoon is net 2 geworden en heeft voor zijn verjaardag onder andere een treinbaan en een aquaplay waterbaan gekregen. Deze vallen hier beide goed in de smaak. Daarnaast is duplo hier ook een groot succes. 
 
Dochter wordt volgende week 2 en krijgt een autogarage! Ze speelt zooo graag met auto's en garages als ze ergens anders is, dus waarom niet?

We hebben al een dochter van 3.5 dus meisjes speelgoed genoeg, en m'n jongste dochter speelt gewoon graag met auto's en stoer speelgoed.

Mijn oudste kreef voor haar 2e verjaardag een loopfiets, die nu weer gebruikt wordt voor de jongste.

Verder: watertafel, een step met 3 wielen, puzzels van 12/24 stukjes, spelletjes als memory en kralen rijgen, klei, waterverf, dokterssetje. Dat wordt allemaal leuk in het 2e jaar.

Duplo blijft enorm favoriet hier, maar ik vind het te duur als je 1 klein setje koopt. Daar heb je net niks aan. Wij hebben 2dehands een enorme partij gekocht voor €75. Bakken vol, inclusief de duplo trein. Dat raad ik je echt aan, als je duplo nieuw koopt kost het je honderden euro's voordat je een leuke voorraad hebt.
 
Wij hebben een lijstje gemaakt op lijstje.nl met ook duurdere kado's en de vraag of mensen zoveel mogelijk samen konden doen. Daardoor heeft hij bijvoorbeeld van mijn familie 1 supergrote duploset gekregen.
Zelf hebben we een Puky-step gegeven, een superdegelijke step met 2 wielen aan de achterkant. Hij is nu af en toe aan het oefenen, maar op de lange termijn zal hij er onwijs veel plezier van hebben.
Daarnaast zijn kijk- en zoekboeken ook een groot succes hier!
Wij wilden dus vooral kwalitatieve kado's I.p.v. veel kado's, zo'n kleintje is al snel tevreden
 
Terug
Bovenaan