Cadeau 2 jarige

Hallo,

Mijn dochter word binnenkort 2 jaar en ik heb geen idee wat leuk is om te geven voor der verjaardag, heeft iemand nog leuke ideeën
Ook kan ik geen leuke kleine cadeaus bedenken ( voor familie om te kopen)
Iemand nog leuke ideeën of iets wat in de smaak zal vallen ?

Alvast bedankt!
 
Dit deed mijn moeder vroeger: neem boekjes van de Intertoys mee naar huis en laat of help je kindje omcirkelen wat hij/zij leuk vindt. Dat kun je dan door geven aan je familie als cadeau tip. Wellicht vindt je het niks maar hoop dat het je helpt.
 
Ons zoontje heeft van ons een 3 wiel step van Puky gekregen (goede loopfiets had hij met 1 al gekregen)
Mijn familie heeft geld bij elkaar gelegd en 1 grote duplo set gekocht met kranen (ons zoontje is helemaal gek van kranen/graafmachines enz), misschien is het modulair woonhuis leuk voor je dochter, of misschien playmobil als je dat leuker vindt (wij hebben alleen duplo op dit moment)
Van de andere visite:
-Een werkbank ( dus misschien een keukentje?)
-Kijk- en zoekboek 
- strandlaken en poncho
- play-doh
- rugzakje voor de peuterspeelzaal straks
- knutsel/kleur/verfspullen
- zonnebril 
 
Hoi,
Hier een zoontje van net 2. Hij heeft het volgende gehad:
- Smartmax
- Stickers
- Kleurboeken
- Schaartje
- Spulletjes voor zijn keukentje
- Doktersetje
- Duplo
- Boekjes
- Dierenpuzzels van Little Dutch
- Bezem
- Kleding

Hopelijk kan je hier wat mee!
 
Niet teveel, veel te overweldigend…

Goede step is echt top, zeker als je geregeld wandelt naar speeltuin oid. Ik zou voor een step met goede wielen gaan, rijdt een stuk beter en daardoor fijner in gebruik. Bijv. van decathlon of micro.

- Puzzels en dan vooral die met dopjes
- boeken
- kleurpotloden + kleur boek
- duplo
- bouwmateriaal
- praktische dingen; kleding, spullen voor in bad, nieuwe slaapzak etc.
 
Wij gaven een fietsje
Verder is onze zoon gek van autootjes dus die van veel visite gekregen. Verder foam plakkers voor in bad/de douche. Puzzels. Boekjes. Regenlaarsjes. Stickers. Magnetisch tekenboek . Klei.
 
Terug
Bovenaan