cadeau 3 jarige

hallo allemaal, ons zoontje word in oktober 3 jaar en nu bne ik benieuwd of jullei nog leuke cadeuatips hebben. wij zaten zelf te denken om ene fiets te geven hij fietst nog wle nfiet maar dat kunnen we dan oefenen verder is hij ook helemaal gek vna houten treintjes met houten rails. weet iemand verder nog iets. alvast bedankt.

groetjes yvonne
 
hoi Yvonne
Onze dochter is in februari 3 geworden en zij heeft van ons een fiets voor haar verjaardag gehad. In het begin was het even wennen, maar inmiddels scheurt ze wat af op die fiets. Als ze maar even denkt dat het mooi weer is (de afgelopen dagen dus weinig) staat ze al buiten.
Verder heeft ze duplo gehad en veel meiden speelgoed,dus daar heeft je zoontje weinig aan.   Wat het bij haar ook goed doet inmiddels is knutselen, kleien, verven.
groetjes Melanie
 
Hoi Yvonne,

Wij hebben afgelopen zaterdag de derde verjaardag van mijn dochter gevierd. Ze heeft onder andere een V-tech Vsmile computer gekregen en dat is echt een groot succes! En van ons ook een fiets en idd dat is een groot succes! (we hadden die fiets in juni al zodat ze heel de zomer al plezier ervan heeft gehad.) Ook heeft ze een traptrekker gehad (papa is agrarier) maar ik zie hier in de buurt veel jongens op die tractors rijden dus volgens mij vinden ze dat ook helemaal super. Nou dat waren de grote cadeaus... verder nog een winterjas en schoenen maar tja daar vinden de kids natuurlijk niks aan.

Nou hopelijk heb je er wat aan. nogmaals die Vsmile is echt heel erg leuk en leerzaam!

Groetjes,
Wendy
 
Wij hebben ook een fiets gegeven voor de derde verjaardag van onze zoon. Een houten keukentje is ook goed voor uren speelplezier. Vooral houten snijfruit doet het bij ons erg goed. Een spelletje. Kabouter plop dobbel is bij ons zwaar favoriet. Memory is ook altijd leuk. Klei en dingen om van klei figuurtjes te maken. Dingen van Little people. Het kasteel en toebehoren is leuk voor kind van drie. En duplo natuurlijk.
 
Hoi Yvonne,

Onze dochter is een paar weken geleden 3 geworden en ze heeft ook een Vtech speelcomputer gekregen, erg leuk en ook leerzaam.

Verder een puzzel waarmee ze blij was en klei en dat is ook altijd een succes. Dat Plop spel vind ze ook erg leuk. Tja en van oma een computertje van Dora, die is nu in de aanbieding bij Blokker (sorry voor de reclame) met de dukaten, enfin daar kun je allemaal kaarten in stoppen, Dora gaat  naar een feest  en  dan moet je vanalles oplossen, is ook een succes (ook van Vtech trouwens).

Tja en die fiets die had ze al en daar scheurt ze mee over de stoep, vindt ze ook geweldig.   (die heeft ze al rond mei gekregen)

groetjes en een hele fijne verjaardag......

Anna
 
Hoi Yvonne,

Mijn zoon heeft voor zijn 3e verjaardag een legotrein gekregen. Maar daarnaast ook een boek met een verhaal over zijn knuffel wat hij helemaal geweldig vindt. Hij ziet zijn knuffel in het boek en dat vindt ie helemaal fantastisch. Er zijn namelijk foto's van hem en zijn knuffel in het boek verwerkt. Je kunt het boekje vinden op http://www.ikkeda.nl

Veel plezier met de verjaardag,

Yvonne
 
Grappig al die fietsen, mijn zoontje wordt in november 3 en wij zijn ook van plan hem een fiets te geven. Een 12inch fietsje met zijwieltjes. Hij heeft hier al geoefend bij zijn buurmeisje en dat ging best goed.
 
hoi allemaal,

bedankt voor al jullie reacties. echt heel erg eluk. we   hebben inmiddels ene fietsje voor ehm gekocht 12 inch en met zijwieltjes hij moet er nog niet zo hel veel vna hebben maar dat word hopelijk vnazelf beter. ook hebben wij een mooi dekbed overtrek vna cars gekocht en die geven wij ehm op de dag zelf. hij is helemaal gek van cars en hopelijk vind hij eht dekbed ook mooi en nog hebben we ene los autoootje van cars gekocht gewoon om lekker mee te kunne spelen. nog 2 weken wachten en dan is het zover,

groetjes yvonne
 
Terug
Bovenaan