Hallo,
Ik had voor de verloskundigen van de praktijk waar ik bij zat kleine weckpotjes (xenos) gevuld met mini verpakte chocolaatjes (mars,twix mini's) en theezakjes (die nieuwe van pickwick: even uitrusten, ontspannen, etc.) Met foto van onze dochter..
Maar je kan ook een leuke pot, blik o.i.d vullen met "verwen producten/mini's" zoals bijv (haar)maskertje,nagellakje,vijltje, badzout,mini douche gel, labello, leuke haaraccesoires, misschien van die parfum mini's (van die probeer dingen)..
Cadeaubon ergens aan (Ik geef wel eens een bloemenbon ipv bloemen omdat er met bijv. verjaardagen meer boeketten gegeven worden en dan kunnen ze dus wat uit zoeken wat ze mooi vinden, ook handig met allergieën en die maak ik aan een bloem vast bijv. Roos)
Weet je interesses dan kan je iets persoonlijks geven bijv. Iemand die van tekenen houdt een schetsboek of mooie set (kleur)potloden..
Voor de groep misschien spelletjes..
Ik weet niet hoe oud je zoontje is maar kan hij praten dan kan je een kado geven want gerelateerd is aan iets positiefs van je zoontje uit gezien bijv. Die juf is zo lief want ze geeft zulke lieve knuffels een knuffelbeer, die juf zingt zo leuk cd, liedjesboek o.i.d ze leest zo leuk voor, leesboek etc. Schrijf dit ook op een kaartje zoiets als omdat (naam zoontje) vind dat je zo lief knuffelt,goed zingt, leuk voorleest etc. Met daaronder bedankt
Op pinterest staan veel ideeën, kijk bij juffen en meesters bedankjes en je krijgt er een hele hoop..
Succes en leuk idee om wat te doen voor de leidsters