Cadeau papa

<p>Met sinterklaas en kerst in aantocht ben ik op zoek naar leuke cadeautjes met betrekking tot papa worden. De mama krijgt veel leuks maar wat vind de papa leuk om te krijgen en wat zijn nou echt leuke cadeaus om te geven aan papa's to be? Het is voor ons de eerste keer dus ik weet ook niet wat de man nou echt gaat gebruiken zodra de kleine er is dus ik hoor graag jullie tips! Ik ben 7+ maanden zwanger rond kerst dus alles wat te maken heeft met de zwangerschap en ons kleine meisje dat dan bijna is leuk ❤</p>

Wat ik heb besteld voor Sinterklaas/kerst is een duo-pack Happy Socks, dezelfde voor papa en de kleine! 

Ah wat leuk! Happysocks:) 
Ikzelf was ook al wat aan het rondkijken en kwam een papa to be box tegen. Via: https://hipenmamabox.nl/cadeau-aanstaande-papa/?gclid=EAIaIQobChMI5MOsyvKt3gIVSeh3Ch2i6wjaEAAYASAAEgKAZ_D_BwE 

Als je weet wat het wordt heb je ook leuke shirts met tekst. Bijv. Voor papa  daddy of a princess & voor jullie meisje daughters of a king.
Weet alleen niet meer waar ik het tegen gekomen ben. 
Je kunt wel altijd even op de site van sweetest design kijken daar heb ik een shirttje weggehaald met daddy's princess erop. 

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en ik merk dat pappa nou al heel erg trots is. Als ik kleertjes laat zien waar bijvoorbeeld op staat "I got my charm from dad" of matchende kleren voor vader en zoon begint hij helemaal te glunderen!

Matchende kleren is inderdaad een leuke kado! Iets dat papa en kind en papa kunnen delen. Het ziet er ook superschattig uit! 
Het blijft nog steeds een kado voor hem. Dus het hoeft misschien niet baby related te zijn.

Groeten,

Ja ik weet dat winkel van pauline (google) ook leuke dingen heeft voor papa's, hoewel die iets meer gericht zijn op zoons vind ik! Maar wel heel leuke dingen. Zo hebben ze een shirt met legend en een kleine met little legend of work hard op papas shirt en play hard op die van het kindje, hoe leuk! Maargoed moet je van houden..

Terug
Bovenaan