cadeau`s tips

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Onze dochter is 21 mei 1 jaar.Ik heb de uitnodigingen al opgestuurd,omdat het dan hemelvaartdag is dachten we laten we maar op tijd de kaartjes versturen.
Nu vraagt iedereen weten jullie nog een cadeau voor Aniek.!!!
Nu zijn we afgelopen zaterdag zelf naar de stad geweest om een cadeautje voor haar te kopen en we hebben wel wat, maar het is niet z`n groot cadeau we konden op dat moment ook nog niks andere vinden we zijn ook alleen maar naar intertoys geweest.
Ik vind het echt moeilijk 1 jaar wat geef je ze dan.
Hebben jullie nog suggesties voor ons?

Groetjes Willy

Hoi Willy,

Onze dochter is 10 maart 1 jaar geworden.
Ze is goed verwend.
Dit heeft ze gekregen:

Een driewieler fietsje
Een blokkenkar
Een zwembadje
Boekjes
Een hobbelslak
kleding
badspeeltjes

Misschien kan je er iets mee.

Succes!

Liefs Zonnetje

Hoi willy,

Wij hebben toen van de meeste mensen kadobonnen gevraagd.
Ik weet het, het is misschien wat saai,maar Yordi was 16 januari jarig, dus sinterklaas en kerst waren ook net geweest en toen heeft hij ook al zo veel speelgoed gehad.
Wij hebebn dus expres kadobonnen gevraagd zodat we later zelf wat voor Yordi konden kopen, wanneer hij weer toe was aan iets nieuws.
Maar ook heeft hij wel kado's gehad.
* activiteitentafel
* trekker met dieren en geluiden
* cars sloffen
* pyama van jip en janneke
* badboekje en speeltje van dikkie dik
* dvd van dribbel
*Verstop spelletje van hopla
* een slee met zitje
* zilveren spaarpot
* zilveren rammelaar
En voor de rest kadobonnen van de v&d en intertoys en bart smit.
Van de kadobon van v&d hebben we later wat kleertjes gekocht en een buggy en van de intertoys bon hebben we een little people vliegtuig gekocht en een ballen machine wat op luchtdruk werkt. Zitten ballen in en muziek en door de luchtdruk gaan de ballen steeds rond. Beetje moeilijk uit te leggen.
Van de bart smit bon hebebn we nog niks gekocht, maar daar kunnen we straks mooi speelgoed voor buiten van kopen.
Nou misschien zit er een aantal leuke kadotips tussen.

Liefs marielle en yordi ( 15 maand)

heyhey

t is al weer 2 maanden geleden dat onze uk een dreumes werd.
van ons heeft ze een winny the pooh loopautotje gehad.
(maakt muziek, toetert, je kan erop zitten en achter lopen)
nathalia is er helemaal gek van! ook heeft ze een armbandje gehad met haar naam erop.

dit heeft ze nog meer gehad:

* een fietsje
* roze kinderwagen waar ze achter kan lopen
* blokkendoos
* pop
* hamertje tik (staat op zolder want daar is ze nog te jong voor)
* puzzel
* kleding
* cadeaubonnen
* meetlat
* schoentjes
* poes/muziek speeltje
* babypotjes van mn neefje hihihi
* knuffeltje

nou, volgens mij zijn we er wel hahaha heb diep na moeten denken :p

misschien heb je er wat aan.
die loopwagen en fietsje zijn echte aanraders!!!!
zeker nu de zomer er aan komt.

liefs, do

Hoi,

Wij zelf hebben een houten driewiel fietsje voor Daniël gekocht, hij was 65 euro, dus dat vonden wij, omdat zijn papa en mama zijn, nog wel te doen.
Van mijn vader heb ik duplo gevraagd, mijn vader vind dat namelijk zelf ook heel leuk om te geven, ook doordat wij vroeger zoveel met mijn vader met de duplo en de lego hebben gespeeld, hihi. Zelf heb ik mijn voorkeur voor de bouwplaats van de duplo uitgesproken.
Verder hebben we van familie voorleesboekjes gevraagd,
- kleine floddertje deeltjes is 5.95 euro
- nijntje boekjes is ook 5.95 euro
dit is namelijk een heel leuk prijsje nog, en de boekjes blijven gewoon altijd en voorlezen is zo goed voor de ontwikkeling van kindjes, Daniël heeft er hier nog niet helemaal de volle concentratie voor, maar een nijntje boekje gaat heel goed.
Van mijn moeder hebben we het grote Jip en Janneke voorleesboek gehad, (26 euro)

Verder hebben we een hema kaart gevraagd, zodat ik zelf bijv rompertjes, kleertjes, sokjes etc wat je nodig hebt weer voor de aankomende zomer zelf kan kopen,
mijn schoonzusje heeft bijv kleertjes gegeven (zij heeft smaak, haha dus dat vertrouwde ik haar wel toe)
Andere familie heeft bijv een pyamaatje gegeven...

zo had Daniël toch speelgoed waar hij leuk mee kon spelen, niet overdadig want dat vind ik zelf onzin, en toch ook praktische dingen wat ons weer scheelt in de onkosten, en voor hem toch leuk is.

succes ermee, en veel plezier op de 1e verjaardag!

liefs marina

Terug
Bovenaan