Cadeau tips sinterklaas en verjaardag

<p>Ons meisje is in januari geboren, ik krijg steeds vaker de vraag wat de cadeau wensen zijn.</p><p>Iemand nog leuke tips? Of ideeën </p>
 
Herinneringen kist
Alles waarvan je veel kan sparen (duplo, mega bloks ect)
Poppen 
Loopfietsje
Boekjes 
Muziek instrument 
 
Smartmax! Lijkt saai maar onze dreumes vindt het heeeel interessant. 
Verder my first potloden stiften klei vingerverf etc.
Bal, 4 in 1 loopfietsje, schommel, glijbaan, zandbak, duplo, toet toet (2ehands) 
 
Voor ons dochters eerste verjaardag hebben wij een keukentje gegeven. Groot succes! Voor verjaardag en sinterklaas kan je dan inhoud voor het keukentje vragen. Roeren in een potje of bekertje vinden die kleintjes al heel snel leuk
Loopfiets, muziek instrumenten, duplo of blokjes, kleertjes voor een volgend seizoen,  buiten speelgoed, kiekeboe olifant, projectie nachtlampje. 
Onze 2e wordt in januari ook 1 jaar. Krijg er nu al zin in! Lekker verwennen!
 
Ons meisje word 18 november een jaar! Dus ben nu al een lijstje aan het maken, voor de verjaardag en sinterklaas. Ik heb hem in de kast hangen elke keer als ik wat weet gaat het erop. En zo nu en dan als ik iets vind koop ik het. Ook handig voor de opa's en oma's.
Zo staat al te wachten.
Een speelgoedkist van Woezel en pip
Een hele gave blokken toren, (huizen met dieren)
Een regenbuis.
En een houten hamerbank.
 
Op de lijst staat onder andere.
Een ielm pak.
Voorleesboek van dikkiedik.
Feetje pyama 2x.
1e potloden.
Windscherm, stuurtje voor op de fiets.
Voor onze achtertuin: zandbak, emmer schepjes enz.
Houten muziek instrumenten.
Eventueel keukentje.
Puzzel.
Loopfiets.
Uiteraard krijgt ze niet alles, zijn ideeën. Al koop ik ook 2e hands, dus allicht heeft mw mazzel.
 
 
Ons meisje word 18 november een jaar! Dus ben nu al een lijstje aan het maken, voor de verjaardag en sinterklaas. Ik heb hem in de kast hangen elke keer als ik wat weet gaat het erop. En zo nu en dan als ik iets vind koop ik het. Ook handig voor de opa's en oma's.
Zo staat al te wachten.
Een speelgoedkist van Woezel en pip
Een hele gave blokken toren, (huizen met dieren)
Een regenbuis.
En een houten hamerbank.
 
Op de lijst staat onder andere.
Een ielm pak.
Voorleesboek van dikkiedik.
Feetje pyama 2x.
1e potloden.
Windscherm, stuurtje voor op de fiets.
Voor onze achtertuin: zandbak, emmer schepjes enz.
Houten muziek instrumenten.
Eventueel keukentje.
Puzzel.
Loopfiets.
Uiteraard krijgt ze niet alles, zijn ideeën. Al koop ik ook 2e hands, dus allicht heeft mw mazzel.
 
 
Terug
Bovenaan